محور برنامه‌های توسعه در قزوین بر پایه خلق ایده است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین گفت: محور برنامه‌های توسعه و پیشرفت در استان علاوه بر کار‌های جاری و ابلاغی از سوی دولت، بر پایه خلق ایده‌های خلاقانه است.

سعید وکیلی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان قزوین تلاش دارد تا همواره علاوه بر کار‌های متعارف در زمینه برنامه و بودجه به سمت ایده پردازی و خلاقیت رفته تا الگو‌های مدرن و متناسب با رشد و توسعه را دنبال کند.

وی اضافه کرد: با خلق ایده‌های نو و خلاقانه علاوه بر اینکه آهنگ رشد و توسعه استان شتاب می‌گیرد و زیرساخت‌های استانی را علمی و بروز می‌کند، موجب تحقق عدالت عمرانی، اقتصادی و اجتماعی شده و دستاورد‌های صورت گرفته را به کام مردم این استان نیز شیرین می‌کند.

وکیلی در ادامه به راه اندازی سامانه نظارتی مدیریت طرح‌های سفر رییس جمهوری به استان قزوین اشاره کرد و گفت: در این سامانه هر یک از طرح‌های مصوب سفر را که مورد موافقت قرار گرفته و مصوب شده را به ثبت می‌رسانیم و تمامی اطلاعات پیرامون به طرح را نیز درون آن درج می‌کنیم.

به گفته این مسئول، مطالب و تصاویر مربوط به طرح، گزارش دستگاه نظارتی در خصوص فعالیت یا رکود فعالیت پیمانکار، اعتبارات طرح و همچنین برنامه دستگاه اجرایی مربوطه برای پیشبرد آن از دیگر مواردی هستند که در این سامانه ثبت و ضبط می‌شود و برای آن برنامه ریزی لازم صورت می‌گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های جدید مدیریت و برنامه ریزی و همچنین بهره مندی از ایده‌های نو همواره به عنوان یک اولویت در دستور کار این سازمان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار