ادامه طرح پایش دمای ادارات در کرمانشاه

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از ادامه طرح پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و اماکن عمومی استان خبر داد.

ناصر حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح پایش دمای ادارات، سازمان‌ها و اماکن عمومی در استان گفت : این طرح از اول آذر با استفاده از ۲۶ اکیپ آغاز شده و تا پایان فصل سرد سال ادامه می‌یابد.

وی افزود: این اکیپ‌ها به صورت مستمر از مکان‌های موردنظر بازرسی به عمل می‌آورند و این مکان‌ها را از نظر پایبندی به دمای رفاه که همان ۱۸ درجه سانتیگراد است، مورد پایش قرار می‌دهند.

حسینی گفت: متأسفانه برخی ساختمان‌ها بخش قابل توجهی از گاز مصرفی خود را به دلایلی همچون وسعت ساختمان، نداشتن عایق‌بندی استاندارد، فرسودگی سیستم‌های گرمایشی، بی‌توجهی کارکنان به صرفه جویی، باز گذاشتن در‌ها و پنجره‌ها در طول روز و روشن ماندن سیستم‌های گرمایشی در ساعات غیرکاری هدر می‌دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه امسال شرکت ملی گاز به پشتوانه بخشنامه دولت قصد دارد اقدامات سختگیرانه تری را در این زمینه انجام دهد، گفت: هدف از این اقدامات ملزم کردن ادارات و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی به رعایت دمای رفاه یعنی ۱۸ درجه سانتیگراد است.

وی اظهار کرد: در این طرح سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی موظفند بخشنامه ابلاغی را اجرا و رعایت کنند و سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از شروع ساعت کار روشن و یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری خاموش کنند. همچنین در روز‌های تعطیل سیستم‌های گرمایشی باید کاملا خاموش باشد.

حسینی افزود: به موازات طرح پایش، بهینه سازی رایگان موتورخانه‌ها را نیز در دست اقدام داریم تا از هدررفت انرژی در موتوخانه‌ها جلوگیری کنیم و مصرف گاز را کاهش دهیم .

برچسب ها: اداره گاز ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.