۲۰ زندانی جرایم غیرعمد استان اردبیل چشم‌انتظار کمک خیران هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل از خیران خواست تا زمینه آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی این استان را فراهم کنند.

کریم‌الله محبوبی گفت: سوای زندانیانی که در قالب پویش مردمی نذر هشتم امسال تا کنون از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند، ۲۰ محکوم جرایم غیرعمد و مالی چشم‌انتظار یاری دستان پر مهر خیران هستند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل افزود: مبلغ سه میلیارد ریال در مجموع برای آزادسازی این مددجویان نیازمند مورد نیاز است و خیران تنها پایان آذر ماه جاری، فرصت دارند تا به آزادی آنها از زندان‌های استان اردبیل کمک کنند.

به گفته او، خیران می‌توانند از طریق شماره حساب ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ مربوط به این ستاد نزد بانک ملت در این کار خیر مشارکت کنند.

محبوبی افزود: امسال در مجموع ۱۶۱ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ بدهی یک هزار و ۹۶۹ میلیارد و ۱۵۵ میلیون و ۷۱۱ هزار و ۸۳۶ ریال از زندان‌های استان اردبیل آزاد شدند که بیشترین مبلغ شامل پذیرش اعسار با ۶۷.۲۷ درصد و گذشت شاکیان با ۱۹.۶۶ درصد از کل مبلغ مورد اشاره بود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: آزادی این افراد از جمله با یک هزار و ۳۲۴ میلیارد و ۶۹۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۴۶۱ ریال پذیرش اعسار، ۳۸۷ میلیارد و ۶۰ میلیون و ۲۲۸ هزار و ۹۵۶ ریال گذشت شاکیان و ۱۰۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی محقق شد.

او ادامه داد: همچنین مبلغ ۶۰ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک خیران ستاد دیه استان اردبیل، ۶۰ میلیارد و ۳۳۴ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴۱۹ ریال آورده مددجویان، هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال پرداخت صندوق خسارت‌های بدنی، ۹ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال کمک ستاد دیه کشور و ۱۶ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال کمک خیران ستاد دیه کشور بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.