ممنوعیت تردد هرگونه خودرو سواری شخصی و افرادغیر مجاز در مرز پرویزخان

سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان گفت : تردد هرگونه خودرو سواری شخصی و افرادغیر مجاز و فاقد کارت تردد از روز شنبه ۱۸ آذرماه امسال به داخل مرز رسمی پرویزخان ممنوع و ورود به محوطه مرز کنترل خواهد شد.

رضا قربانی سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان در جلسه کمیته مرز در محل پایانه مرز پرویزخان گفت : برای تردد فعالان، تجار، کارگران و پیله وران به محوطه مرز یک هزار و فقره ۵۰۰ کارت صادر می‌شود و هرگونه تردد به این مرز کنترل خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساماندهی مشکلات مرز پرویزخان تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم، اظهار کرد: پرویزخان یکی از مرز‌های مهم و بزرگ کشور است و با توجه به حجم زیاد مبادلات تجاری نیازمند سامان‌دهی ترافیکی و نظم است که با همکاری اعضای کمیته مرز تلاش می‌کنیم شرایط این مرز بهبود پیدا کند.

سرپرست فرمانداری قصرشیرین از تداوم طرح مقابله با قاچاق سوخت در مرز پرویزخان خبر داد و گفت: نیرو‌های نظامی و امنیتی ما برای برخورد با قاچاق سوخت هیچ اغماضی لحاظ نخواهند کرد و در طرح برخورد با آن‌ها سرشبکه‌های قاچاق دستگیر شدند.

محمد نجفی افزود: سوخت سرمایه‌ای ملی است و برای تولید هر لیتر آن کشور متحمل هزینه‌های زیادی می‌شود و اجازه نخواهیم داد یک عده سوداگر از طریق نامشروع اقدام به قاچاق آن کنند.

وی اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم سوداگران احساس امنیت کنند و نیرو‌های نظامی و امنیتی با هر گونه تخلفی برخورد شدید خواهند کرد.

کنترل مبادی مرزی، اجرای طرح فول باک، دیب گیری از تانکر‌های سوخت، هرگونه افزایش قیمت‌ها منوط به طرح در جلسه شورای ساماندهی مرز باشد و جلوگیری از ورود خودرو‌های سواری شخصی از مهم‌ترین مصوبه‌های این نشست بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.