ارائه آخرین دستاورد‌های شهرداری یزد در نمایشگاه هفته پژوهش

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری یزد گفت: ارائه آخرین دستاورد‌های شهرداری یزد در نمایشگاه هفته پژوهش در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد تا شهروندان از فعالیت‌های شهرداری آگاه شوند.

مجید بیکی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری یزد گفت: نمایشگاه هفته پژوهش سالانه ۱۶ آذر در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود و شهرداری نیز در این نمایشگاه در سه حوزه، فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا)، مدیریت نوسازی و تحول سازمانی معاونت برنامه‌ریزی و مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری برای معرفی دستاورد‌های شهرداری در این نمایشگاه حضور دارند.

 او افزود: معاونت برنامه ریزی به عنوان متولی طرح‌های پژوهشی و اطلاعاتی، نیاز‌های مورد نیاز واحد‌های شهرداری را در زمینه پژوهشی و اطلاعاتی با همکاری واحد مورد نظر رفع و دستاورد‌های آن را در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری یزد ادامه داد: طبق فراخوانی که سالانه به واحد‌های مختلف شهرداری داده می‌شود کلیه فعالیت‌های پژوهشی، مطالعاتی و خلاقانه‌ای که انجام می‌شود جمع آوری و در غرفه شهرداری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بیکی بیان کرد: همچنین سازمان فاوا شهرداری در زمینه نرم افزار‌ها و سامانه‌های تولید شده و مرکز خلاقیت شهرداری با توجه به ارتباطی که با صنعت دارد، تمام نیاز‌های فناورانه‌ی شهرداری را شناسایی و برای رفع نیاز‌ها با صنعت ارتباط برقرار می‌کند و آخرین دستاورد‌ها را در این نمایشگاه به عموم شهروندان ارائه می‌کنند.

لازم به ذکر است که نهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن بازار استان یزد در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی استان از ۱۵ تا ۱۸ آذر و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

برچسب ها: نمایشگاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار