گازمایع فقط با ثبت نام در سامانه سدف توزیع می شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: مصرف کنندگان گاز مایع در استان برای دریافت آن، حتما باید در سامانه سدف ثبت نام کنند.

 

جهانبخش نوکانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج اظهار داشت: توزیع گازمایع همچون گذشته براساس نرخ قبلی صورت می‌گیرد و هیچ گونه افزایش قیمتی در این زمینه نداریم.

وی با بیان اینکه مصرف کنندگان گاز مایع برای استفاده و دریافت آن حتما باید در سامانه سدف ثبت نام کنند، اضافه کرد: مصرف کننده‌های صنفی و کارخانجات نیز باید از سوی دستگاه‌های مربوطه معرفی شوند و در صورت تایید، گاز مایع میان آنان توزیع خواهد شد.

 نوکانی کرد: در خصوص نظارت و پایش نرخ گاز مایع و توزیع آن همکاری مناسبی با سازمان صمت استان داریم، اما نیازمند همکاری بیشتر در این زمینه هستیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه درحال حاضر تاسیسات شرکت، در حد نیاز گاز مایع دارد و مشکلی در زمینه تامین گاز مایع نداریم، خاطرنشان کرد: اکنون قریب به ۹ هزار خانوار در استان متقاضی دریافت نفت سفید و استفاده از گاز مایع هستند.

وی سهم هر خانوار برای دریافت گازمایع را ۴۴ کیلوگرم در ماه اعلام کرد و گفت: ماهانه به طور متوسط حدود ۲ هزار تن گاز مایع در استان مصرف می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اذعان کرد: طرح توزیع الکترونیکی گازمایع برای شناسایی و توزیع متناسب آن راه اندازی شده و در ماه گذشته (آبان ماه)، ۸۴ درصد توزیع گاز به صورت الکترونیکی انجام گرفت. 

نوکانی در پایان از ارسال ۹۰ درصد نفت سفید به روستا‌های استان در سال جاری در استان خبر داد و گفت: در درصد باقیمانده نیز تا پایان ماه جاری میان روستانشینان توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام محمدی
۲۱:۱۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
گاز مایع برای کار میخوام