گردشگری اولویت اول اردکان

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت اردکان گردشگری است و بی شک در این حوزه از ظرفیت‌های کم نظیری برخوردار است.

محمد رضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درچهارمین نشست کارگروه توسعه گردشگری، ضمن استقبال از راهکار‌های پیشنهادی فعالین عرصه گردشگری، قول مساعدت به منظور پیگیری آن داد.

مصطفی سپهری رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز ضمن اعلام تمرکز بر مبحث گردشگری، از متنوع بودن تم اردکان در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد و افزود: هرساله در بهمن، بمنظور توسعه گردشگری کشور نمایشگاه بین المللی در استان تهران برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: شهرستان اردکان سالیان متوالی است در این نمایشگاه حضور دارد و بهمن امسال اداره میراث فرهنگی با همکاری جمعی ارگان‌های مربوطه از جمله فرمانداری، شهرداری قصد دارد ایده جدیدی با تم قنات در نمایشگاه به کار گیرد تا بتوانیم در توسعه گردشگری اردکان نهایت بهره ببریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تولید محتوای دو زبانه، استفاده از سامانه هوشمند برای تبلیغات، پیشنهاد نصب تابلوی ورودی شهرستان از دیگر مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

برچسب ها: گردشگری ، اردکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار