خدمات بخش کشاورزی با اولویت حمایت از جوانی جمعیت واگذار شود

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: حق بهره برداری از زمین با هدف تولید و اشتغال برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در اولویت قرار دارد.

 

 

محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در نشست تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: در راستای اجرای ماده ۱۴ قانون جوانی جمعیت، در صدور مجوز‌ها و واگذاری خدمات بخش کشاورز، حمایت از خانواده‌های ۳ فرزند و بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس ماده ۱۴ قانون جوانی جمعیت حق بهره برداری از زمین با هدف تولید و اشتغال برای خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در اولویت قرار دارد.

تامین امنیت غذایی و زیستی در جوانی جمعیت تاثیر گذار است

کبری علیخانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هم گفت: وجود شبهات و باور‌های غلط در حوزه جمعیت و فرزندآوری را عامل کاهش نرخ رشد و باروری دانست.

علیخانی افزود: علاوه بر شرح وظایف عمومی که در قالب شاخص‌های ارزیابی از سوی استانداری به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد برخی مواد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درشرح وظایف تخصصی دستگاه‌ها تعریف و ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: قانون جوانی جمعیت ۷۳ ماده را شامل می‌شود که ۳ ماده از این قانون در شرح وظایف تخصصی سازمان جهاد کشاورزی تعریف شده است.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: اجرای ماده ۶۵ قانون جوانی جمعیت در قالب کارگروه کشاورزی و امنیت غذایی توسط سازمان جهاد کشاورزی و هم افزایی با سایر دستگاه‌های ذیربط ذیل کمیته پدافند غیر عامل و با هدف کاهش مخاطرات باروری پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار