قهرمان ۶۵ کیلوگرم جهان بعد از جراحی کتفش: وزن جدیدم ۷۴ کیلوست! / سال بعد برای هوتن جبران می‌کنم

قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان که بعد از حسن یزدانی کتفش را جراحی کرد، می‌گوید در بازگشت بعد از مصدومیت، وزن او در مسابقات ۷۴ کیلوگرم خواهد بود.

محمدرضا شاکری قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان جهان درباره وضعیت کتفش بعد از جراحی اظهار داشت: بخیه‌ها را کشیدم و از این هفته در تهران کار فیزیوتراپی را شروع خواهم کرد. احتمالاً هم در خانه کشتی می‌مانم و کار درمانم را آنجا پیگیری خواهم کرد.

وی که پیش از این گفته بود با نظر پزشکش یک سال بعد از جراحی می‌تواند به کشتی برگردد، گفت: دکتر که گفت روی یک سال حساب کن، اما من شش ماه بعد از جراحی می‌توانم بدنسازی را شروع کنم، البته نه خیلی قدرتی و سنگین، اما به گفته آقا محسن (کاوه) کاملاً طبق نظر پزشک پیش خواهم رفت تا مشکلی پیش نیاید.

این کشتی‌گیر لرستانی که پیش از جراحی کتف، مدعی وزن ۶۵ کیلوگرم محسوب می‌شد، درباره اینکه پس از بازگشت به مسابقات و پایان دوره نقاهت پس از جراحی، در چه وزنی کارش را دنبال خواهد کرد، تأکید کرد: مستقیم به ۷۴ کیلوگرم خواهم رفت.

شاکری درباره اینکه چرا مدتی در وزن غیرالمپیکی ۷۰ کیلو کشتی نمی‌گیرد تا پس از آن به ۷۴ کیلوگرم برود، گفت: می‌خواهم مستقیم به وزن المپیکی بروم. تجربه این مدل تغییر وزن را هم داشتم. قبلاً در رده سنی نونهالان کشتی‌گیر ۴۵ کیلو بودم که به ۶۱ کیلو رفتم و طلا هم گرفتم. وزن برایم اهمیتی ندارد، مهم آن چیزی است که دنبال می‌کنم و می‌خواهم به آن برسم.

این کشتی‌گیر که با وجود جراحی کتف در اقدامی زیبا از سوی باشگاه هوتن، با این تیم قرارداد مالی بست، در این مورد خاطر نشان کرد: پیگیری این کار را محسن کاوه و علی روحی انجام دادند. من در جریانش نبودم و همان روز که آمدم فهمیدم چنین کاری را کرده‌اند. از مهندس داداشی مدیرعامل هوتن و سرپرست این تیم ممنونم، دست‌شان درد نکند، خواستند در این مدتی که در خانه هستم و نمی‌توانم کشتی بگیرم، مشکلی به لحاظ مالی برایم پیش نیاید. سال بعد حتماً برای‌شان جبران خواهم کرد.

منبع : تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۲
چرابه جوانهابهانمیدن؟هرچی چینی میارن توی میدون
آخرین اخبار