فرمانده کل ارتش:

فرآیند تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی دو هدف نمایشگاه ارتش است

سرلشکر موسوی گفت: فرآیند تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی دو هدف نمایشگاه ارتش است تا در زمان صلح موجب ارتقا و توان بازدارندگی شوند.

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش امروز شنبه (۱۸ آذر) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران که به مدت یک هفته در محل ستاد ارتش برگزار می‌شود، در سخنانی گفت: در اینکه تربیت و آموزش یکی از ارکان مهم هرجامعه و سازمانی است همه اتفاق نظر داریم و همه قبول دارند که بدون تربیت و آموزش تحقق اهداف میسر نیست.

فرمانده کل ارتش افزود: از دیرباز در ارتش جمهوری اسلامی ایران تربیت و آموزش یک رکن مهم بوده است و جایگاه خود را در همه راهبرد‌ها داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: از آن روزی که فرماندهی کل قوا فرمودند آموزش در نیرو‌های مسلح یک فرضیه است موضوع تربیت و آموزش به صورت دیگری در ارتش مورد توجه قرار گرفت و ما در این نمایشگاه بنا داریم فرآیند ادای این فرضیه را به نمایش بگذاریم.

سرلشکر موسوی بیان کرد: فرآیند تبدیل نیروی انسانی به سرمایه انسانی دو هدف دیگر این نمایشگاه است تا در زمان صلح موجب ارتقا و توان بازدارندگی شوند و در زمان جنگ رزمندگان بتوانند در میدان عملیات‌های مختلف حضور پیدا کنند.

نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت عنوان «از نیروی انسانی تا سرمایه انسانی» با حضور سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، هیات رئیسه ستاد کل نیرو‌های مسلح و ارتش، فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نیرو‌های زمینی، پدافند هوایی و دریایی ارتش و جمعی از معاونان و مسئولان ستاد کل نیرو‌های مسلح و وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته از ساعت ۷ صبح تا ۱۶ در محل ستاد ارتش برگزار می‌شود و هدف آن به نمایش گذاشتن زنجیره تولید سرمایه انسانی یا رزمنده پروری برای انجام ماموریت‌ها و تربیت نیروی انسانی در طراز تمدن نوین اسلامی و ارایه الگوی مدون اثربخش و پیشرفته سامانه‌های آموزشی و پژوهشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار