آیت‌الله سعیدی:

دانشجویان ذره‌ای از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند

تولیت حرم بانوی کرامت گفت: دانشجویان بصیر همواره از پیش‌گامان مبارزه علیه استکبار بوده‌ و ذره‌ای از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

متن پیام آیت‌الله سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو به این شرح است:۱۶ آذر از عبرت‌های ماندگار تاریخ معاصر ایران است که در آن رژیمی ضدمردمی و برخاسته از کودتایی آمریکایی به روی دانشجویانی که بر حضور و دخالت‌های رئیس‌جمهور آمریکا در ایران اعتراض داشتند آتش گشود و اعتراض دانشجویان را با گلوله خاموش کرد و آزادی بیان به سبک پهلوی را به نمایش گذاشت.

۱۶ آذر سالروز اولین جرقه‌های استکبارستیزی در ایران بود که با حضور در صحنه دانشجویان رقم خورد و در این راه شهید دادند؛ این دانشجویان بودند که شعار مرگ بر آمریکا را در ایران آغاز کردند و هنوز نیز بعد از گذشت ۷۰ سال از آن تاریخ به برکت انقلاب اسلامی این شعار زنده است و تا ازبین‌رفتن استکبار آمریکایی در کل جهان زنده خواهد ماند.

دانشجویان همیشه بیدار و بصیر ایران همواره از پیش‌گامان مبارزه علیه ظلم و استکبار بوده‌اند و امروز نیز که جنایات آمریکا علیه انسانیت با پشتیبانی از رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست در این مسیر استوار و پابه‌رکاب ایستاده‌اند و ذره‌ای از مواضع انقلابی خود عقب‌نشینی نکرده‌اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز و تبریک آن به دانشجویان این مرزوبوم، در جوار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها از خداوند متعال موفقیت دانشجویان در سنگر خدمت به کشور عزیزمان و قیام علیه ظلم و طاغوت را خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
بله
آخرین اخبار