افزایش ۴۵ درصدی حمله به نظامیان آمریکا در غرب آسیا

وزارت دفاع آمریکا فاش کرد سرعت حملات علیه نظامیان آمریکا در عراق و سوریه در سه هفته گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز شنبه به نقل از پنتاگون اعلام کرد که سرعت حملات علیه ارتش آمریکا در عراق و سوریه در سه هفته گذشته ۴۵ درصد افزایش یافته است.

 روز گذشته منابعی به المیادین گزارش دادند که نیرو‌های مقاومت ۴ پایگاه آمریکایی در سوریه را طی ساعات گذشته هدف قرار دادند. این منابع تایید کردند که این اولین بار است که این تعداد پایگاه در مدت کوتاهی هدف قرار می‌گیرد.

پیش از این نیز مقاومت اسلامی در عراق تعدادی از پایگاه‌های آمریکایی در عراق و سوریه را هدف قرار داده بود. خبرنگار المیادین در بغداد گفت: مقاومت اسلامی نیرو‌های آمریکایی را در فرودگاه اربیل با تعدادی پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

مقاومت در عراق نیرو‌های آمریکایی را در پایگاه عین الاسد در غرب عراق و پایگاه‌های میدان نفتی «کونیکو» و میدان «العمر» در سوریه را هدف قرار داد.

 بر اساس آنچه نشریات بیان کرده اند، نگرانی‌هایی در مورد بقای نیرو‌های آمریکایی در این دو کشور وجود دارد. پولیتکو نیز در مقاله‌ای با عنوان شرم ملی ما در عراق و سوریه تاکید کرد که نظامیان آمریکا در عراق و سوریه به عنوان بخشی از عملیات رزمی ویرانگر حضور دارند.

شایان ذکر است که مقاومت ده‌ها بار با استفاده از راکت، پهپاد و موشک‌های بالستیک کوتاه برد، پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق را هدف قرار داد. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که پایگاه‌های آمریکایی در سوریه و عراق را به دلیل نقش اصلی آمریکایی‌ها در جنگ غزه، هدف مشروع می‌داند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۸ آذر ۱۴۰۲
تمام امریکاییهای منطقه را از بین ببرید
آخرین اخبار