تبریک برای ایستادن در نقطه درست تاریخ

روابط عمومی انتظامی کشور با صدور بیانیه‌ای تحریم‌های جدید انگلیس خبیث و تحریم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از فرماندهان انتظامی کشور را محکوم کرد.

روابط عمومی انتظامی کشور با صدور بیانیه‌ای تحریم‌های جدید انگلیس خبیث و تحریم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از فرماندهان انتظامی کشور را محکوم کرد.

استیصال غرب در تحریم سربازان انقلاب اسلامی ایران نشان از بالندگی و حضور در صحنه های دفاع از ارزشهای این نظام مقدس، مهر تاییدی است بر اینکه امروز کشور، بر قله های عزت و سربلندی ایستاده و دشمنان در نهایت ضعف و رو به اضمحلال هستند.

انگلیس خبیث که منشاء تمام فتنه ها و پلیدی هاست و خود ریشه اصلی شجره ملعونه صهیونیستی است در اقدامی بزدلانه رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی و تعدادی از فرماندهان انتظامی کشور را برای این که نسبت به اجرای احکام الهی به خصوص موضوع با اهمیت حجاب و عفاف اقدامات موثری داشته اند را تحریم کرده است که این تحریم خود نشان دهنده اقتدتر معنوی سربازان با اخلاص ولایت است و مایه عزت و آبروی بزرگ مردانیست که در نقطه درست تاریخ ایستاده اند.

مجاهدت های نیروهای جان برکف، مومن، انقلابی، بصیر و ولایتمدار در سخت ترین شرایط کشور، توطئه دشمنان را در تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خنثی کرده است.

به کوری چشم دشمنان داخلی و خارجی، انقلاب اسلامی همچون خورشید تابناک می درخشد و الهام بخش مردم جهان است لذا به همه بدخواهان این نظام مقدس اعلام می کنیم با افتخار این مسیر نورانی را تحت زعامت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ادامه خواهیم داد.

به ارواح مطهر شهدا انتظامی درود می‌فرستیم و این افتخار بزرگ را مدیون دعای پرخیر و پربرکت حضرت زهرا سلام الله علیها و خانواده های معظم شهدا می‌دانیم.

روابط عمومی انتظامی در پایان ضمن حمایت قاطع و کامل خود از مدافعان امنیت کشور، کسب این مدال پر افتخار و عزت را به همه فرماندهان،مدیران و کارکنان خدوم انتظامی کشور تبریک گفته، از خداوند تبارک و تعالی توفیقات روزافزون حافظان نظم و امنیت را مسئلت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار