۱۱۲ تن گاز مایع یارانه‌ای در خراسان‌شمالی توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: ۱۱۲ تن گاز مایع یارانه‌ای از ابتدای آذرماه امسال تاکنون برای مصرف بخش خانوار و غیر خانوار استان توزیع شده است.

سیدرضا احمدنیا گفت: ۶۲۶ درخواست از ابتدای آذر ماه برای دریافت گاز مایع در سامانه سدف ثبت شد که ۷۱ تن از آن برای مصارف غیر خانوار، ۶ تن برای مصارف خانوار و ۳۵ تن نیز در بخش ماشین آلات و خودرو بوده است.
وی افزود: همه متقاضیانی که نیازمند دریافت گاز مایع برای مصارف خانگی و یا مشاغل خرد هستند باید در سامانه سدف دریافت فرآورده‌های نفتی ثبت نام و از طریق این بستر الکترونیکی سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند.
احمدنیا گفت: به منظور شفافیت در توزیع، انواع فرآورده‌های نفتی با قیمت یارانه‌ای از سامانه سدف توزیع می‌شود و متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی نشده‌اند، به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: تعداد هزار و ۹۱۷ خانوار استان از نعمت گاز محروم هستند که ماهانه مقدار۵۰ کیلوگرم گاز مایع در کارت بانکی سرپرست خانوار‌ها شارژ خواهد شد.
وی افزود: اکنون کمبودی در تامین و توزیع گاز مایع در سطح استان وجود ندارد و اولویت اصلی تامین نیاز مردم است.

برچسب ها: گاز مایع ، شرکت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.