برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت شمال غرب کشور در تبریز

معاون فرهنگی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: اردو‌های راهیان پیشرفت شمال غرب کشور با هدف حمایت و پشتیبانی از دانش آموزان هنرستانی در تبریز برگزار می‌شود.

آقای شریف گفت: اردو‌های راهیان پیشرفت با همکاری یک موسسه شتاب دهنده مجری محتوایی و فرهنگی و در سه دوره اردویی آموزشی در ماه‌های آذر و دی امسال در محل پایگاه دوم شکاری تبریز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: دوره نخست با حضور دانش آموزان دختر استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی از ۲۱ تا ۲۳ آذر و دوره دوم نیز با حضور دانش آموزان دختر استان‌های اردبیل و زنجان از ۲۸ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: دوره سوم از ۲۶ تا ۲۸ دی ماه و با حضور دانش آموزان پسر استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان به صورت منطقه‌ای و همزمان با سراسر کشور برای دانش آموزان هنرستانی زیر حمایت برگزار می‌شود.

آقای شریف با اشاره به اینکه هدف اصلی دوره‌های اردویی ایجاد کسب و کار‌های موفق پس از دانش آموختگی است ادامه داد: از این دانش آموزان با اعطای وام اشتغال یا کارانگیزی حمایت می‌شود.

وی یادآور شد: بازدید از مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای، پارک علم و فناوری، کسب و کار‌ها و کارآفرین‌های برتر، برگزاری همایش کارآفرینی و ایده پردازی (طرح‌های ابتکاری جدید) و کارگاه‌های تخصصی و بازدید از طرح‌های موفق اشتغال کمیته امداد از مهمترین برنامه‌های دوره‌های اردویی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار