۱۴۰ نفر در انتظار آزادی از زندان‌های استان اردبیل هستند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل گفت: ۱۴۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در زندان‌های این استان چشم‌انتظار آزادی از زندان هستند.

کریم‌الله محبوبی گفت: پرونده این افراد پیش‌تر از سوی کارشناسان ستاد مورد رسیدگی قرار گرفته است و با توجه به این که واجد شرایط دریافت حمایت خیران هستند، زمینه آزادی آنها از زندان‌های استان تا پایان امسال فراهم خواهد شد.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل افزود: تلاش می‌شود که افراد واجد شرایط در کمترین زمان ممکن با حفظ آبرویشان از بند رهایی یابند، چنان که دستگیری از بدهکاران خُرد همواره از اولویت‌های ستاد مردمی دیه استان اردبیل بوده است.

به گفته او، مددجویانی که با حکم مالی غیرکلاهبرداری یا بدهی ناشی از دیه کمتر از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال روانه زندان شده باشند، روند رسیدگی به پرونده‌هایشان در اولویت اقدام‌های حمایتی نمایندگی ستاد دیه استان در اردبیل قرار می‌گیرد.

محبوبی تصریح کرد: در همین راستا انتظار می‌رود پرونده‌های زندانیان جرایم غیرعمد و مالی واجد شرایط دریافت کمک در کوتاهترین زمان ممکن از زندان‌ها به ستاد مردمی دیه استان اردبیل ارسال شود تا زمینه رهایی آنان از بند و بازگشتشان به آغوش خانواده فراهم شود.

او افزود: امسال با تلاش شبانه‌روزی هیات امنا و کارکنان نمایندگی ستاد دیه و خیران ولایتمدار استان اردبیل، ۱۶۸ زندانی جرایم غیرعمد و مالی با مبلغ محکومیت بیش از ۲ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال از زندان‌های این استان آزاد شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.