۴۳۲ پرونده اموال تملیکی در زنجان تعیین تکلیف شد

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان از تعیین تکلیف ۴۳۲ پرونده به ارزش تقریبی یک هزار و ۳۲۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.

غلامحسین مهری مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان با بیان اینکه  ۴۳۲ پرونده اموال تملیکی در زنجان تعیین تکلیف شد گفت: این تعداد پرونده با یک هزار و ۳۰۸ قبض در انبار اموال تملیکی استان ثبت و نگهداری می شد.

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان افزود: از این تعداد پرونده، ۲۶۷ فقره پرونده با ۷۸۳ ردیف قبض به مبلغ ۲۰۳ میلیارد و ۴۱۸ میلیون ریال به فروش رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی افزود: تعداد ۵۸ فقره پرونده با ۲۲۲ ردیف قبض به ارزش تقریبی ۴۵۴ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال به علت صدور احکام برائت به صاحبان کالا مسترد شد که از نظر ریالی نسبت به مدت مشابه قبل حدود ۳۷ درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان عنوان کرد: همچنین ۱۸ فقره از این پرونده‌ها به ارزش حدود ۵۳۳ میلیارد ریال با اعاده اظهارنامه متروکه به گمرک اعاده شد.

مهری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۹۹ فقره پرونده جدید قاچاق، متروکه و قضایی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال در استان تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: کالاهای مربوطه تحویل سازمان شده و این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل اموال تملیکی استان زنجان با اشاره به انهدام ۱۰ تن کالای غیرقابل مصرف در زنجان،‌ افزود: امسال ۸۲ فقره پرونده با ۲۵۵ ردیف قبض به وزن حدود ۱۰ تن به علت تشخیص غیرقابل مصرف بودن توسط معاونت غذا و دارو به منظور حفظ سلامت جامعه با حضور نماینده دادستان و سایر ادارات ذیربط منهدم شد.

وی افزود: بر اساس برآورد صورت گرفته؛ ارزش تقریبی این کالاها ۴۲ میلیارد و ۱۸۲ میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه قبل از نظر ریالی ۷۰ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.