همکاری و هم‌افزایی رسانه ملی با حوزه دانشگاهی/ حوزه دانشی به تولید پویانمایی کمک کرده است

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: نیازی که تولیدکنندگان محتوا در حوزه پویانمایی داشتند با همکاری و هم‌افزایی حوزه دانشی به نتیجه رسیده است.

پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در هفته پژوهش و پیرامون همکاری‌های صورت گرفته با حوزه علم و دانشگاه، بیان کرد: در حوزه تلویزیون و رسانه به شدت نیاز به تعامل و هم‌افزایی با دانش داریم. زیرساخت‌های فنی رسانه نیاز به نوآوری و به‌روزرسانی دارد تا حوزه تولید و پخش از کیفیت و امنیت بالاتری برخوردار باشد.

او با بیان اینکه در آستانه یک تحول بزرگ در حوزه تولید با استفاده از ابزار‌ها و فناوری‌های نوین هستیم، اضافه کرد: پیوندی موفق بین صدا و سیما و حوزه علم و دانش به ویژه علم و صنعت ایجاد شده است. نیازی که تولیدکنندگان محتوای ما در حوزه پویانمایی داشتند با همکاری و هم افزایی حوزه دانشی به نتیجه رسید. این به شدت مورد نیاز برنامه سازان ما در حوزه پویانمایی بود.

رئیس سازمان صدا و سیما عنوان کرد: از این به بعد با هم افزایی بین حوزه صنعت و دانشگاه، با سرعت بیشتر و صرفه جویی بیشتر در منابع مالی و کیفیت بالاتر در محتوا، می‌توانیم به حوزه تولید در پویانمایی بپردازیم.

او با اشاره به رونمایی از ۲۰۰ فرستنده و کانال تلویزیونی برای حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در آینده توضیح داد: علاوه بر شبکه‌های سراسری و استانی که در حال حاضر فعالیت می‌کنند ما ۲۰۰ شبکه تلویزیونی انتخاباتی به تعداد حوزه انتخابیه  به صورت موقت برای پخش تبلیغات نامزد‌های مختلف اضافه خواهیم کرد.

جبلی افزود: یکی دیگر از مصادیق همکاری ما به عنوان صنعت با حوزه علم و دانش، در حوزه نرم افزاری است که طراحی آن را به حوزه دانشگاه سپردیم و با این نرم افزار ما می‌توانیم از این نوآوری فنی که در راستای ارتقا و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات است بهره بگیریم. جزئیات این اقدام، در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار