ستاد تخصصی سفر ریاست جمهوری در گلستان تشکیل شد

ستاد تخصصی استقبال سفر ریاست جمهوری و هیات دولت در استان گلستان با ۱۲ کارگروه و ۱۱ کمیته تشکیل شد.

سیدعلی مهاجر ظهر امروز سه‌شنبه در اولین جلسه ستاد تخصصی سفر ریاست جمهوری به استان گلستان گفت: باید تلاش شود از همه ظرفیت‌های استان برای میزبانی شایسته و باشکوه از رئیس جمهور و اعضای هیأت وزیران استفاده کنیم.

او  افزود: یکی از تجربیات موفق در این خصوص، برگزاری نشست تبیینی مسؤولان به‌ویژه استاندار و معاونین استاندار با اقشار مختلف برای بیان دستاورد‌های دولت در استان است که بیان واقعی دستاورد‌های دولت به‌خصوص دستاورد‌های سفر اول امیدآفرین خواهد بود و اشتیاق مردم را به میزبانی با شکوه‌تر از رئیس جمهور بیشتر خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: تشکیل ستاد، کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای برنامه‌ریزی و هماهنگی و زمینه‌سازی لازم در خصوص استقبال باشکوه، از دیگر تجربیاتی است که از سفر‌های گذشته هیأت دولت به استان‌ها به‌دست آمده است.

او افزود: استقبال باشکوه‌تر از رئیس‌جمهور و هیأت دولت ضامن حفظ آبروی استان در کشور و آبروی کشور در فضای بین‌المللی خواهد بود، زیرا استقبال از رئیس‌جمهور تکریم نظام و انقلاب است.

مهاجر ادامه داد: مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گلستان همواره در صحنه‌های گوناگون همراهی خود را با نظام و انقلاب نشان داده‌اند و وظیفه ما مسئولان بسترسازی و زمینه‌سازی حضور مردم است.

او گفت: انتظار می‌رود در شهرستان‌ها ستاد استقبال با استفاده از ظرفیت‌های خوبی مانند اقوام، مذاهب، اقشار و تشکل‌ها تشکیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار