همراهی پسر نتانیاهو با تجزیه‌طلبان ایرانی

جمع شدن تجزیه‌طلبان ایران در مراسم اهدای صلح نوبل به نرگس محمدی و حمایت فرزند نتانیاهو از کردستان آزاد، نشان‌دهنده فعال شدن دوباره شبکه اسرائیل برای تجزیه ایران است.

گلشیفته فراهانی بازیگر اسبق ایرانی چند سالی است که در خارج از ایران زندگی می‌کند و فعالیت تجزیه‌طلبی و ضد ایرانی دارد، در حاشیه مراسم صلح نوبل با عبدالله مهتدی دیدار می‌کند. عبدالله مهتدی، دبیرکل حزب کومله خطاب به گلشیفته فراهانی می‌گوید: «ما هم‌پیمان بودیم یه مدتی» فراهانی در جواب: «تا ابد هستیم؛ ما هم‌پیمانیم تا همیشه!»

عبدالله مهتدی کیست؟

عبدالله مهتدی فرزند حاجی رحمان آقا مهتدی، در سال۱۳۲۸، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان‌غربی به دنیا آمد. پدر او از خان‌های زمان شاهنشاهی محسوب می‌شد که به دلیل خیانت به قاضی محمد و خدماتی که به رژیم پهلوی ارائه داده بود، به امر دربار به شهر تهران دعوت شد و در آنجا زندگی کرد. مهتدی تحصیلات خود را در تهران سپری کرد و در این شهر، با مارکسیسم آشنا شد و به یک فرد معتقد بدان تبدیل گشت.

در روز‌های پایانی پاییز۱۳۵۷، او همراه چند تن از دوستانش که فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تهران و تبریز بودند، گردهم آمدند و سازمانی به نام «کومه له شورشگیری زه‌حمه تکیشانی کوردستانی ئیران» (سازمان انقلابی زحمت‌کشان کردستان ایران) را تأسیس کردند. عبدالله مهتدی برادر دیگری به نام صلاح‌الدین دارد که تئورسین اتحادیه میهنی کردستان عراق و مشاور جلال طالبانی بود. مهتدی چندین عملیات تروریستی را علیه رزمندگان جمهوری اسلامی سازماندهی کرد و همین فعالیت‌ها سبب شد تا در اولین کنگره گروهک کومله بعد از انقلاب اسلامی، به عنوان سرکرده این گروه انتخاب شود. او تا سال ۱۳۶۲ یعنی تا قبل از تأسیس حزب کمونیست ایران، در گروهک کومله و در سال ۱۳۶۲ به توصیه رقیب دیرین خود سیدابراهیم علیزاده، فعالیت‌های خود را به عنوان دبیرکل حزب کمونیست ایران (حزبی که در ستیز با مذهب است) آغاز کرد و از سال ۱۳۶۲ تا ۱۳۷۹، فعالیت‌های تروریستی خود را در این حزب ادامه داد.

عبدالله مهتدی

البته این اولین باری نیست که دیدار گلشیفته فراهانی با عناصر تجزیه‌طلب و ضد ایرانی رسانه‌ای می‌شود. پیش از این، فراهانی در اسفند سال گذشته با «برنارد لوی» دیدار داشته است. برنارد لوی چهره ضد ایرانی است که مدعی بود فاشیسم در ژنتیک ایرانی‌ها حک شده است!

«لوی» را می‌توان نماد سازمان اطلاعات فرانسه دانست؛ او شهوت بالایی برای حضور در جنگ‌های داخلی و منطقه‌ای دارد. جنگ‌هایی که تعداد قابل توجهی از آن به تجزیه کشور‌ها ختم شده است. هرجا طرح تجزیه‌ها و ناامنی اتفاق افتاده برنارد لوی نیز در آنجا حضور داشته؛ جنگ داخلی پاکستان و حمله هندوستان (۱۹۷۱ میلادی)، جنگ داخلی آنگولا میان متحدان شوروی و متحدان آمریکا (۱۹۷۵ میلادی)، جنگ داخلی افغانستان و حمله شوروی (۱۹۸۱ میلادی)، جنگ داخلی لبنان و حمله اسرائیل (۱۹۸۲ میلادی)، جنگ داخلی اتیوپی (۱۹۸۶ میلادی)، جنگ بوسنی (۱۹۹۲ میلادی)، جنگ داخلی سودان (۲۰۰۱ میلادی)، جنگ گرجستان و روسیه (۲۰۰۸ میلادی)، جنگ لیبی (۲۰۱۱ میلادی)، کودتای اوکراین (۲۰۱۴ میلادی)، جدایی طلبی اقلیم کردستان عراق (۲۰۱۷ میلادی) و جنگ اوکراین و روسیه در سال ۲۰۲۲ میلادی از جمله نقاط حضور برنارد لوی طی بیش از نیم قرن گذشته است. او علاقه بیمارگونه‌ای به ایجاد درگیری در مناطق مسلمان نشین و ایجاد نوعی ائتلاف از صلیبیون علیه بلاد اسلامی دارد. 

برنارد لوی

گفتنی است که گلشیفته فراهانی در جریان اغتشاشات سال گذشته در استوری صفحه اینستاگرام خود عکس مهسا امینی را با پرچم تجزیه‌طلبان ترکیب کرده بود که نشان می‌دهد گلشیفته فرقی با دیگر عناصر تجزیه طلب ندارد.

پست گلشیفته فراهانی

گلشیفته فراهانی در مصاحبه با شبکه فرانسوی از کشور مستقل کردستان عراق می‌گوید و از نقشه کردستان مستقلی حرف می‌زند که بخشی از ایران هم جزئی از آن است و وطن را تجزیه کرده است!

داستان تجزیه‌طلبی گلشیفته فراهانی از جایی جالب می‌شود که پسر نتانیاهو بعد از دیدار جنجالی دو عنصر تجزیه‌طلب (فراهانی و مهتدی) در یک استوری از پرچم تجزیه‌طلبان کردستان حمایت کرده است!

تجزیه‌طلبان کردستان

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
زن زندگی نظری درباره این ندارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
لعنت به همشون تجزیه طلب و سلطنت طلب و برانداز و صهیونیستهای آشغال ، من که هرشب برای نابودیشون دعا می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
لعنت بر هنشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مسولین بی کفایت ما خود عامل تجزیه شدن وگرنه اینا که عددی نیستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اوه چقدر حیوان انسانما این بوزینه های آدم نما تا حالا کجابودن میشود با اینها سیرک راه انداخت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خلاصه هر آغازی پایانی داره بگیم نگیم نزدیکه
Germany
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
كردهاي تجزيه طلب عراق با همكاري گسترده با امريكا عليه صدام به جاسوسان و مزدوران حلقه به گوش امريكا تبديل شده بودند و هنوز هم هستند. كردهاي تجزيه طلب ايران هم اكنون با جاسوسي و مزدوري براي امريكا عليه ايران بدنبال تكرار سناريوي اربيل سليمانيه در ايران هستند. اينان در اين جهت از هر گونه جاسوسي و خيانت ابايي نداشته و اشكارا با موساد و سيا همكاري كرده و ميكنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
فلک زده
۱۶:۵۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
رب فقط رب پهلوی. تهیه شده از گوجه های پسمانده با آبیاری چاه های فاضلاب آمریکایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تمام مردم دنیا میدانند جوایز صلح نوبل اندازه باد شکم یک الاغ ارزش ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
معتقد به حذف فیزیکی این نامردان هستم.
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۱۶:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اینها خوک صفتان هستندبا خیارباطل سرمی کنند.اینها که جایگاه ندارندباید پارس کنندتا اربابش هاپ هاپ کنی.تایی چیزی برایشان بندازی تانشخوارکننداینها اکرمی فهمیدند روزگارشان این نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اینا آدمای تازه به دوران رسیده بواسطه لختی گری خیانت خباثت وپلیدی وطن فروش وخودفروشی هستن که اگراین خصوصیات کریه ودور ازانسانیت رانداشتن هرگز جنایتکارای دنیا به اینها نگاهی نمیکردن
مرگ ونفرین بروجود بی وجودهمشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
چرا همه این مزدرورها تحت تعقیب قرار نمیگیرن چرا خانواده هایشان باز در ایران فعالیت دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اسرائیل مساوی با کهیر زدن مساوی با نفرت حال بهم زن حالا ببین اینها چه بدبخت هائی هستند که میرن پابوس این جانی‌ها
از ربع پهلوی گرفته تا امتدادش مهتدی و گلشیفته همشون
یهود پرستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
یه دادگاه هم برای جناین های سران گروهک کومله تشکیل شود. گلشیفته یک وسیله برای سوءاستفاده کردن افراد ضد ایران شده است.بیچاره خودش خبر ندارد..چندسال دیگه که پا به سن گذاشت مثل یک دستمال کثیف دور انداخته می‌شود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اینها هیچ علطی نمی توانند بکنند ولی فساد روزی این نطام و کشور را تجزیه خواهد کرد!!!
Iran (Islamic Republic of)
مجی
۱۵:۱۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
پدران شما جیره خواران این آرزو رابه گور بردند شما و فرزندان شمانیزاین آرزو رابا خودبه گورخواهند برد گلشیفته یک جیره خوار بیشرف بیش نیست وکسیست که بخاطرپول درحال تن فروشیست
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۰۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
به این مزدوران خاین صفت بگید زهی خیال باطل مرگ حق شما است غلط اضافه نکنند اینجا ایران هست وایران می ماند کردستان خاک این سرزمین هست و خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تومنافق منفی می دهی که چی ؟
یعنی باور نداری کردستان ایران پاره تن
ایران عزیز است ؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
غلط اضافه عقده کردن چیکار کنند از اینجا رانده از آنجا مانده کفگیرشون ته دیگ خورده سگ دست پروده باز بر میگرده پیش صاحب قاتل و خونخوار وطن فروش خودشون و غیره خوار و مزدور خودشون بزار کمی آتیش دلشون رو خاموش کنند و کمی خوشحالی کاذب داشته باشند این در پیش فقط خودشون و در همون دیدارهاشون کاربرد وخرید داره اینا مهرهای لو رفته و قدیمیه از چیزهای جدید بگن شتر در خواب بینه پنبه دانه حیف شتر قاتلها وطن فروشان و غربگداها و مزدوران و جاسوسان در خواب بینند پنبه دانه شاه شدن ایران کردستان رو گرفتن و تجزیه کردن بذارید در این خواب وشماره باشن قاتلان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مرگ بر خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
یک راننده در فرانسه که برای خیریه کار می‌کرد گفت فهمیدم خیریه بچه‌ها رو به نام واگذاری میبره به برده جنسی ثروتمندان. یکی از بچه ها رو وقتی دیدم برای بار دوم دارم میبرم تحویل یه خانواده بدم فهمیدم و بهم اینو گفت. ظاهر بار اول پیش همین برنارد لوی وحشی برده بودنش طفلک رو... الان از ایران نتیجه میگیره ما نژادپرستیم!!! همونایی که پارس و فارس رو کنار خلیج میخوان حذف کنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
نابغه از تغییر نام پرشیا به ایران نتیجه گرفت ایران نژادپرست هست!!! پ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حتی اگر تنها یک ایرانی باقی مونده باشه آرزوی تجزیه ایران رو به گور میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اشتباهي منفي زدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بعد فکر کنید به این هرزه جایزه فیلم فجر هم دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آخی ی ی
اسرائیل غاصب به تنگ آمده...
گریه اش گرفته...
نتانیاهو و و و..... حالا ببه تو میفرستی؟!
خودت نتونستی هیچ غلطی بکنی ...
دست به دامن ببه ی خوشگلت شدی؟!!!
با به حاشیه رفته ها و مهره ای سوخته، میخوای ارتش تشکیل بدی؟!
اشکال نداره اشکال نداره...
اسم ارتش تون هم بذار ( ارتش شکست خورده ی ملتمس)
آخه دمکرات و کومله عددی نیستن...
در اوائل انقلاب در جنگ های داخلی کردستان، توسط نوجوانان 16 /17 ساله، زمین‌گیر شدند و شکست های پی در پی و مفتضحانه و..........
آخه شماها عددی نیستین...
ابر قدرت های غربی عاجزند!
شماها که آشغال کفش های اونا هم نمیشید.
بیاید بیاید..........
مرد این میدان ماییم.
مرصاد 2 در راه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اینا از ایران میرن پشیمون میشن شروع میکنند وق وق کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خیلی از بی حجاب ها به درد مراکز فساد میخورند. بی خود وقتشان را با حرف های سیاسی تلف نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
به نظرم تو خودت باعث تفرقه هستی.من به عنوان یک فرزند ایران و خاک پای مردان وزنان سختکوش با ایمان ایرانی میگم که زنان بی حجاب و مردان بد لباس دوستان و برادران و خواهران ما هستن.اتفاقا خیلی جاها هم دلشون برای ایران می تپه. اما افرادی که باعث تفرقه و علیه ملت ما کار میکنن همون عزیزان ما بودن که به ریشه ما لگد زدنند وما رو از رشد دور کردند و حسابشون رو از دیگران جدا کردند.به نظرم بعضی اوقات پول پرستی یا خود نمایی(شهرت) یا ژست میهن پرستی یا نشون دادن اینکه ما تافته جدا بافته هستیم میتونه باعث موضع این افراد باشه.شریان اصلی این افراد پول هست وقتی به صورت زیر پوستی پول حسابی از هنر میگیرند مهاجرت میکنند.به خودشون اجازه میدهند راجع به هر چی نظر بدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بد نگفته همیشه هدف دشمن حجاب بوده
پس چون دشمن رو حجاب متمرکزه ماهم همونو سفت میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
14:39
خواهران من باید حجاب داشته باشند و برادران من اعتقاد به آن و به دستور خداوند.
پس مغالطه نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
حرف الکی نزنید بی حجابی ابتدای بحران است ودشمنان روی این پروژه سرمایه گذاری کلان کردند
Iran (Islamic Republic of)
الی
۱۳:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خاک بر سر پدرش با این دخترش نون مملکت میخورن خیانت به جامعه شقایق از این بدتر من خواهرم به اینجا رسوندم یه مشت اشغال کثافت خراب مایه ننگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مگه ایران یه ملکول آب است که تجزیه شود برند بمیرند همشون ایران از آن ملت ایران است و به اونا مربوط نیست فکر کردند ما اینجا شلغمیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
درود ب شرفت
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مثل کلفتها دست به سینه جلوی اربابشون ایستادن. یک مشت وطن فروش شغال صفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
نطفه اینها رو شیطان بسته و لا غیر
لعنت به همتون
مگه میشه با کسی که دستانش آغشته به خون هزاران کودک معصوم هست دست داد
این همه رذالت و پستی رو از کجا آوردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
همه را برق میگیره ما را چراغ نفتی ، دیگه گلشیفته.... هم برای ما شده دشمن ، ای خدا مردیم از بی دشمنی خخخخخخ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
من کرد کردستانم ، تجزیه طلب ها را کسی آدم حساب نمیکنه، از افتخارات کشور ایران این است که چندین قومیت از کرد و لر و ترک و بلوچ و گیلکی و شیعه وسنی... مانند یک پازل قدرتمند کنار هم و زیر یک پرچم زندگی می کنیم . اگر تجزیه طلب هم باشیم از منافقین جدایی میطلبیم نه از کشور عزیزمان ایران اسلامی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
درود بر شرفت زنده باشی دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
من هم وطن شمالی بتو هموطن کرد عزیز از طریق این رسانه
دست برادری وپیوند اخوت می فشارم
زنده باد ایران عزیز وزیبا
Iran (Islamic Republic of)
فلک زده
۱۶:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
شرافت در تو برادر کُرد خلاصه شده. رحمت به شیری که مادرت بهت داده.
Canada
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
عزیز دل هم وطن کرد
افتخار ما از هر قوم .مذهب .زبان وو
به ایرانی بودنم آن است
به پرچم مقدس مان می‌بالیم
در تمام کشور ها انواع مشکلات است ولی رسانه معاند ندارند که سیاه نمایی و بزرگ نمایی کنند
در کلیپ ببنید
invisible people

و کلیپ بعدی
ENDEVR
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اون وقت اون بابای بی غیرتش سرو مرو گنده تو سریالهاست
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۴:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
دلقک ها نان حرام به توله هاشون دادن به همین علت چنین سرنوشتی پیدا می کنند اگر نان زحمت کشیده و کارگری به خانه می بردتد چنین نمی شد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
گلشیفته فراهانی ، مایه ننگ ایران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
همان بهتر که این بوزینه ها از کشور رفته اند بیرون ، واق واق اونها هم برای کسی مهم نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
توی فیلم ، مهتدی میگه مایک زمانی متحد بودیم ، اونوقت گلشفته آهک میگه ما الان هم متحد هستیم خخخخخخخ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
جلال طالبانی که با شما رابطه خوبی داشت.مهتدی هم که مشاور طالبانی بوده.جنگ زرگری راه انداختین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این رسوا از بدن نمائی وروسپی صفتی به جائی نرسیداز شورای گذارهم همینطور حالا مثل سگ پاسوخته دنبال صهیونیستهاست تا بلکه برای خودش نان روغنی دست وپا کنه خوب یکی هم نون توخون سگ میزنه میخوره چشم ننه باباش روشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ننه باباش جفت خودشن ننه اش بهایی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
من خیلی خوشحالم از اینکه صهیونیسم و آمریکا و سرسپردگان حقیر آنها به فلاکتی افتاده اند که مجبورند دست به دامن نداشته یک زن معلوم الحال شوند که موجب بی آبروتر شدن آنها در میان ملت ایران است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خودتون با سختگیریهای واقعا طالبانیتون باعث شدید اون از کشور فرار کنه بازداشتهای الکی برای بی حجابی اونم تو یک کشور دیگه
هر کشور دیگه در جهان بود غیر از حکومت طالبان و حکومت ما بهش جایزه هم میدادن که تو هالیوود فیلم بازی کرد
خداوند در روز قیامت مو از ماست میکشه بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مگه فقط واسه اون این وضعیت بود!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اینکار حکومت خود تحریمی هست همین ایرانیهای موفق میتونند با خودشون پول به کشور وارد کنند ولی با بهونه های سختگیرانه نمیذارن وارد کشور بشن
خداوند گفته در دین هیچ اجباری نیست اما حکومت ما به زور اعدام طرف میخوان مسلمان کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
جناب ۱۴:۱۱ خودتم میدانی که چنین میگی نیست جواب خداوند را در روز قیامت بابت همین کلامت باید بدی چون حکومتی که با خون شهدا بپا شده طرف حساب خود شهدا و خداوند متعال می‌باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
جناب ۱۴:۵۴
ایران شهید زرتشتی و مسیحی و شهید کلیمی هم داشته پس شهیدها که همه شون هدفشون شهید شدن تا حجاب اجباری بذارن مردم یک دروغ بزرگ هست
خیلی ها هم بودن وطن پرست بودن و فقط یرای میهن شهید شدن از زمان هزاران سال پیش خیلیها برای وطن جنگیدن نه حجاب اجباری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
عجب منطق سطع پایینی تو داری.
هالیوود جایزه داده برای این روسپی برهنه .معلومه که باید به این جایزه بده چون عروسک جنسی و خیمه شب بازی اینهاست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
14:11
در دین گفته اجباری نیست هر کس میتونه هر دینی انتخاب کنه و الان هم کسی را مجبور نکرده ایم و الان همه ادیان الهی نماینده در مجلس دارند.نه اینکه مسلمان باشی ولی حجابش را قبول نداشته باشی یا نماز یا روزه یا حج یا زکات و......
بنابراین این توجیهات مضحک پشیزی نمی ارزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
این از سر استیصال است که دست روی سینه در مقابل خائنین به مملکت بایستد و بگوید ما متعهد هستیم در حالیکه آن خائن به کنایه بگوید قبلا متعهد بودیم الان اتحاد شما را نمی خواهیم برید گور تان را گم کنید و بقول مثل شما الان از آنجا رانده و ازاینجا هم مانده این مزد وطن فروشان بی هویت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ربع کجاست؟!
منظورم ربع پهلوی نیست!
ربع گوجه اس...
خانم ابریشمچی کجاست؟!
اتحاد مرغ ها توسط اتحادیه میهنی بوقلمون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بخاطر اینکه انتخابات نزدیکه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ننگ بر خاندان بهایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خدا کنه از گرونی خونه تورم مواد غذایی و بی قانونی و افغانی های غیر قانونی و حجاب اجباری اختلاس و دزدی مسئولان فاسد خسته شدیم خدا خودت ملت ایران رو نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
فکرنکن‌ایران همه چیزدرست میشه نه عزیزم اینجاهم میشه فلسطین‌وافغانستان دوم‌اوناکه فکرمن وتونیستن فکرغارت منابع ایران واشغالگری هست دوره ی قبل ازانقلاب رابیاد بیارکه انگلیس وروسیه باایران چه کردن.ازخدا کمک بخواه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
افغانیها بشدت تعدادشون هر روز بیشتر میشه تو هر خیابون و کوچه و مغازه میری افغانی میبینی حتی فروشندهای کلوچه نزدیک میدان انقلاب افغانی هست که نماد چهره افغانی در قلب پایتخت که حکومت جلوی چشمش افغانی کارگر میبینه اما کارشون نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
نجات ایران یعنی تجزیه شدن کشور؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تو و کمک ازخدا برو از نتانیابو کمک بگیر،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اینها با این چرت و پرت ها قرن هاست مردم جهان را فریب دادند ، در دنیا قتل و غارت راه انداختند دنیا را چاپیدند و حالا هم که در گوشه‌ای از جهان انقلابی بوجود آمده و نظامی ایجاد کرده براساس دستورات اسلامی و به اقتضای احکام عدالت طلبانه و رهایی بخش دین اسلام در مقابل زورگویی‌ها و چپاولگری هایشان ایستاده اینگونه به مزخرف گویی و اراجیف بافی افتاده‌اند و چرت و پرت هایی می گویند که مرغ پخته را به خنده وا می دارد.
Iran (Islamic Republic of)
مرجان
۱۱:۴۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آقا جان نتانیاهو کیه که پسرش بخواد کسی باشه دیگ اینا دستشون رو شده،بایدن اعلام کرد که با اینکه یهودی نیستم اما یک صهیونیستم،پس جای هیچ مبالغه ای نیست اگه اینا ادعا دارن که دنبال آزادی مردم ما هستن پس چرا در این جرم اشکار علیه غزه با افتخار میگه من صهیونیستم و تا آخر با اسرائیل هستم،بابا اینا اگه آدم بودن به اعتراض هزاران هزاران نفری مردم کشور خودشون اهمیت میدادن...تورو بخدا یکم فکر کنید تو رو بخدا یکم عقلتون رو بکار بگیرید اونایی که فکر میکنید امریکا مدافع شماست،بقرآن قسم که امریکا فقط دنبال منافع خودشه و میبینه ازین حرفای آزادی و اراجیف به ملتهای ایران و امثال اینا که یه کم تو کشورشون مشکل هست بزنه مردم علیه ملت میشن،بعد بوالله قسم که پا ب این کشور بزاره به فرض محال،هیچکس در ارامش نخواهد بود چه موافق نظام چ مخالف نظام
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
پدرش (نتانیاهو )چیه کاری میتونسته بکنه مگر اینکه این بچه ، پسره پدرش نباشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
الحمدالله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
دیری نخواهد پایید که این وطن فروشان توسط اربابانشان به ایران عودت داده می شوند و پس از محاکمه پای چوبه دار می روند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بنظرم دنبال انگل جدیدی باشید برای مخالفان تجزیه طلبی کمی منسوخ شده با موضع احزاب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
دارن نقشه میکشن واسه تجزیه ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خوشبختانه جمهوری اسلامی خوشبخته
هر چی بی سواد و اوباش و فاحشه و تروریست و دزد هست شده مخالفش
از مهتدی و گلشیفته و علینژاد و علی کریمی و فرخ نژاد بگیر تا بقیه

یه برنده فیزیک نوبل.یه مخترع.یه دانشمند یه کارافرین تو مخالفاش نداره

اخه صلح نوبل هم شد جایزه؟عرضه دارین تو فیزیک و شیمی جایزه بگیرین .شیمون پرز و ترامپ و اوباما و همسایه ما و صدام هم جایزه صلح نوبل رو گرفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خاک بر سر
Iran (Islamic Republic of)
یار خدا
۱۱:۲۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
پسر نتانیاهو اگر این همه قدرت دارد و از تجزیه ایران حمایت می کند برود جلوی نابودی اسرائیل را بگیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آقا
هزاران زن و کودک در غزه سلاخی و شهید میشن..!!!



حقوق بشر رو ، اینا دنبال میکنن !!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تمام اروپا و امریکا ک مسلمون هم نیستن شاکی ان خیابون رو چسبیدن و ول نمیکنن اینقد هروز بر علیه اسرائیل میان بیرون،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
کثافت آمریکا بوش توی دنیا پیچیده... !!

اگر دین نداریم...
((( « حداقل ، آزاده باشیم » )))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بدبخت کسانیکه دنبال اینها راه می‌افتند و دنیا و آخرت خود را به جهنم این جنایتکار خائن می فروشند.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۱:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
شتر در خوا ب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
باران آذری
۱۰:۵۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خدا روشکر
دشمنان ایران ، آشفتگی روحی و روانی دارند تکلیف شون با خودشون معلوم نیس مثل این خودشیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
بابا اخبار این کثیف رو دوباره توی جامعه ترویج نکنین..
اینا چون اسراییل تو جنگ غزه داره دست و پا میزنه و از قدرت ایران بشدت در هراسه...میخواد ذهن ها رو بسمت ایران درگبر کنه.و از طرف دیگه فشاری که روی این رژیم کودکش هستس رو با شو گردانی خائنین وطن و ضد کشور به سمت ایران بکشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۰:۵۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خائنان و فرومایگان همیسه در تاریخ رسوا بوده و شکست خورده اند این جمع سکست خورده و مزدور هرگز به اهداف پلید خود نمی ریند و نسلهای تباه بعد از انها هم موفق نخواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
مثل شما اختلاساتون درمياد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
یکی نیست به این بگه آخه تو رو چه به سیاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اشتباهی منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
زن زندكي ازادي
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
زن زندكي ازادي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
زن زندكي ازادي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
زن زندكي ازادي
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
عجب اسم مخالفای نظام از کی شده تجزیه طلبان ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
از الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
از وقتی که گلشیفته اسم کردستان عراق رو گذاشت کردستان مستقل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
اشتباهي منفي شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
در جهنم هم پیمان خواهید ماند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
برداشت شما از گلشیفته تجزیه طلبی هست ؟؟؟؟ اون منظورش از این حرف چیز دیگه بود
شما با سختگیری های شدیدتون باعث شدید اون از کشور بره
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۰:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
نه می خواستی با این بلایی که در طوفان الاقصی بر سرشان امد که حتی جمال عبدالناصر رهبر بی بدیل دنیای عرب هم سرشان نیاورد بود بنشیند و تماشا کنند امروزه اسراییل از چهار جهت در محاصره و همه انان را از چشم جمهوری اسلامی می بیند
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی خدابنده لو
۱۳:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
طوفان القصی؟؟؟؟؟اون طوفان نبود.طوفان الان هستش که سران و بزرگان حماس با آمبولانس فرار کردن ومردم غزه دارن تاوانش روپس میدم.طوفان به نابودی کامل غزه میگن که داره اتفاق میوفته.اون هفت اکتبر طوفان نبود.یه راهزنی وشبیخون بزدلانه بود که چند ساعت طول کشید و انواع جنایات رو رقم زد.کشتن ژنو بچه بی گناه طوفان نیست.به کاری که حماس کرد بهش طوفان نمیگن.یکم واقع بین باشیم.کجاست همین.پس چرا از قطر بیرون نمیاد.پس چرا مثل مردمش توی غزه جنگ نمیکنه وتوی قطر توی ویلا قایم شده.مگه نباید مثل یه مجاهد توی صف اول جهاد باشه.خ.اهش میکنم واقع بین باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
گلشیفته فرق فرغون و فدرالیسم رو نمی فهمه اونوقت اومده در مورد خودمختاری و استقلال حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۷:۲۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
زیباترین متنی که خوندم این بود.
آخرین اخبار