تنها سالن ورزشی شهر حر احداث می‌شود

  نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار ۸۰ میلیاردی جهت تحقق یکی دیگر از مطالبات مردم شهر حر خبر داد

محمد کعب عمیر گفت: پس از نشست‌ها و پیگیری‌های فراوان با سازمان برنامه و بودجه کشور مجوز احداث سالن چند منظوره ورزشی شهر حر اخذ شد.

او می‌گوید: شهر حر با جمعیتی بالغ بر ۱۳ هزار نفر جمعیت فاقد زیرساخت‌های حوزه ورزشی بوده و توجه به حوزه ورزش یکی از مطالبات به حق مردم این شهر است.

کعب عمیر توسعه فضا‌های ورزشی را لازمه تشویق مردم به فعالیت‌های ورزشی دانست و افزود: شهر حر استعداد‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف بویژه ورزش دارد که نیازمند توجه بیشتر به زیرساخت‌های ورزشی این شهر را می‌طلبید.

کعب عمیر می‌گوید: برای رفع محرومیت‌های زیرساختی حوزه ورزش شهر حر، دیدار‌های و نشست‌های متعددی با سازمان برنامه و بودجه کشور در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی به اخذ مجوز برای احداث سالن چند منظوره شهر حر اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های فراوان توانستیم مجوز احداث سالن چند منظوره در شهر حر بگیریم.

به گفته این مقام مسئول، برای ساخت سالن چند منظوره ورزشی شهر حر اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص داده شده است.

نماینده مردم شوش و کرخه گفت: طی روز‌های آینده پس از انجام مراحل اداری و قانونی، کلنگ احداث سالن چند منظوره ورزشی شهر به زمین زده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.