اعلام سهمیه کاروان‌های عمره مفرده استان سمنان

مدیرحج و زیارت استان سمنان گفت: سه کاروان عمره مفرده به ظرفیت ۲۷۵ نفر، دی ماه و بهمن ماه امسال از استان سمنان به زیارت خانه خدا می‌روند.

خلیل دلپاک مدیر حج و زیارت استان سمنان با اشاره به آغاز ثبت نام عمره مفرده در سراسر کشور گفت: با توجه به محدودیت ثبت نام و ظرفیت کشوری ۶۹ هزار زائر عمره مفرده، پس از ۸ سال وقفه، ثبت نام‌های عمره مفرده همزمان با سراسر کشور بصورت اینترنتی و حضوری از ۲۲ آذر در تمامی دفاتر زیارتی مجاز و ۳ دفتر مجری اعزام عمده مفرده ۱۴۰۲ استان سمنان آغاز می‌شود.

خلیل دلپاک تاکید کرد: متقاضیان باید حتما جزء اولویت یک تا ۱۵۰ در کارت بانکی ثبت نام شده باشند و پس از پیش ثبت نام هزینه حداقل ۴۲ میلیون تومان سفر کاروانی عمره مفرده این دوره را برای پرداخت فوری در اختیار داشته باشند.

به گفته وی؛ دارا بودن گذرنامه با اعتبار ۷ ماهه، دو عکس منطبق با گذرنامه، اصل و تصویر مدارک شناسایی شامل کارت ملی و شناسنامه و فیش واریزی بانکی برای ثبت نام نهایی در دفاتر زیارتی ضروری است.

دلپاک افزود: چون فرصت زمانی برای تشکیل کاروان محدود است متقاضیانی که زودتر ثبت نام کرده و هزینه را کامل واریز کنند در کاروان‌ها برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و مقدمات سفر ساماندهی می‌شوند.

مدیر حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام عمره مفرده ۱۴۰۲ از ۲۸ آذر ماه در کشور آغاز می‌شود افزود: کاروان‌های استان سمنان در ۱۱ دی ماه، ۵ بهمن و ۲۵ بهمن در قالب سهمیه شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.
خلیل دلپاک خاطر نشان کرد: تعداد کل متقاضیان اولویت یک تا ۱۵۰ عمره مفرده استان سمنان حدود یک هزار نفر است و قطعا سهمیه اعلامی این دوره جوابگوی تمامی افراد نیست، ولی در صورت استقبال مطلوب و رسیدن به حدنصاب، برنامه ریزی جهت درخواست اختصاص کاروان جدید نیز انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار