سفیر صهیونیست‌ها سیلی از تهدید‌های بین‌المللی دریافت کرد

پس از منتشر شدن شماره سفیر رژیم صهیونیستی که در سازمان ملل حضور دارد او ادعا می‌کند از تهدید‌ها از سوی کشور‌های گوناگون سیلی دریافت کرده است.

در جریان بحث مجمع عمومی سازمان ملل در مورد درخواست آتش بس در غزه، گیلاد اردان، سفیر رژیم صهیونیستی در این سازمان، تصویری از یحیی سنوار، رهبر جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه را که به شماره‌ای که فکر می‌کرد شماره‌ اوست، بالا آورد. در ادامه سفیر رژیم صهیونیستی با وقاهت تمام مدعی شد سنوار کسی است که می‌تواند جنگ را متوقف کند.

خبرگزاری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت که در ادامه معلوم شد این شماره متعلق به مرکز ارتباط دولتی در غزه است. با این حال، حماس به سرعت با انتشار شماره سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل پاسخ این کار او را داد. اردان در ادامه از طریق تلفن خود یک سری توهین، حملات شخصی و تهدید دریافت کرد.

تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرد که اردان سیلی از توهین‌ها و تهدید‌ها را به ویژه از سوی یک شماره تلفن اندونزیایی دریافت کرده است که صاحب آن سفیر این رژیم را تهدید کرده که او و خانواده‌اش را خواهد کشت.

اردان مدعی شد: یکی از پیام‌ها دوستانه شروع شد و گفت: سلام، چرا سعی کردید شماره فرمانده ما را نشان دهید؟ و سپس لحن خود را تغییر داد و گفت به زودی می‌توانیم شما و خانواده‌تان را بکشیم.

پس از اینکه اردان شماره سنوار را نشان داد، استودیوی خبری کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی سه شنبه شب گذشته سعی کرد با این شماره تماس بگیرد. این کار توسط گیل تماری، روزنامه نگار صهیونیست انجام شده است، اما به ادعای او، به نظر می‌رسد که شماره یا قطع شده یا تلفن خاموش بوده و تماس گیرنده مستقیماً با پاسخگوی صوتی مواجه می‌شود.

تماری افزود که برای سنوار پیام صوتی فرستاده و گفته است: «یحیی سنوار، اگر با شما ملاقات کردم و این شماره شماست، بهتر است تسلیم شوید!»

مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت ۱۵۳ عضو، ۱۰ مخالف شامل آمریکا و ۲۳ رای ممتنع قطعنامه‌ای را تصویب کرده بود که خواستار آتش‌بس بشردوستانه، آزادی فوری همه اسرا و اطمینان از رسیدن کمک‌های بشردوستانه به غزه شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
پایان طلم نزدیک است ومرگ ظالم حتمی وپیروزی خون بر شمشر نمایان خواهد شد ولشکر حق بر طاغوت غلبه خواهد کرد انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
چهره های مشهور (سلبریتی ها) ایران و جهان عرب چرا خفه خون گرفته اند ؟ چرا نه صدای زن ، کودک ، زندگی ، آزادی و نه نوایی خواهر خواهراشون در نمی آید ؟ آیا بعد 67 روز هنوز خبر جنایت و کشتار صهیونیسم به گوششان نرسیده است ؟ چرا سمیا بکم در دخمه مخدرات خزیده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
دشمن صهیونیستی باید از فلسطین برود
۱۷:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
دشمن صهیونیستی باید از فلسطین برود
Iran (Islamic Republic of)
ما از سال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار به رسمیت نمی شناسیم
۱۶:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ما از سال 1357 تاکنون آمریکا جنایتکار را مانند رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار به رسمیت نمی شناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
انگلیس استعمار پیر پدر بزرگ شیاطین و آمریکا هم بر اساس اشغالگر ی و جنایتکار ی موجودیت یافته و این خوی شیطانی نه تنها از او سلب نشده بلکه به فرزند نا مشروع خود هم انتقال داده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خسته نشدی یکنفره اینقدر قلمفرسایی کردی ؟؟!!!
فکر کردی کسی میخونه این چرندیات تکراری ترا ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
پومپئو به همراه ترامپ به علت ترور سردار سلیمانی در فرودگاه بین المللی بغداد باید در دیوان بین المللی کیفری محاکمه شوند.
بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است. آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد. آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار در این مدت 2 ماه و 9 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار در این مدت 2 ماه و 9 روز است که درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۶:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
دونالد ترامپ بی ادب رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

پومپئو جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.

از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.

حمایت آمریکا جنایتکار از رژیم کودک کش صهیونیستی جنایتکار حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
در پاسخ اون کانال صهیونیستی که خواستار تسلیم سنوار شده باید گفت اگه تسلیم نشه چکار می کنید؟ به جنگی ادامه میدهید که مفهوم واقعی اش نسل کشی است؟ آقای سنوار اگر تسلیم نشوی ما همشهریانت را می کشیم! کودک و زن و سالخورده هم فرقی ندارد!
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
تعداد شهدای غزه به ۱۸۲۰۵ تن رسید که تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۸ هزار و ۲۰۵ تن رسیده است. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر، سران بی ادب کشورهای اروپایی و سازمان های بین المللی در این مدت ۲ ماه و ۶ روز کجا هستند خفه خون گرفتند، هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟

در اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر هیچ کس نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه، اسرائیل، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی سرپوش بگذارد.

اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
غرب جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.

چرا نیروهای منافقین مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل از آلبانی فرار می‌کنند؟

کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از 18 هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش آمریکا جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

در هر جای عراق جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 1982 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
در هر جای منطقه خاورمیانه جنایتی رخ می دهد دست ارتش انگلیس جنایتکار در کار است و از سال 2001 تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
انگلیس جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
فرانسه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آلمان جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.

غربی‌ها جنایتکار با تصویب قانون از برهنگی و همجنس‌بازی دفاع می‌کنند و پوشش اسلامی حجاب را ممنوع می‌کنند. بعد به مسلمانان اعتراض می‌کنند که حق ندارید برای نوع پوشش شهروندان‌تان قانون بگذارید!

در دهه 90 تروریست‌های تکفیری داعش به نیابت از آمریکا، اسرائیل و انگلیس به قتل‌عام مردم سوریه و عراق افتادند تا به اصطلاح خلافت داعش تأسیس کنند. اما محور مقاومت چنین اجازه‌ای به نظام سلطه نداد و کمر داعش را شکست. و امروز این مقاومت است که به سراغ غده سرطانی در منطقه رفته و آن را زیر ضرب گرفته است و ان‌شاءالله تا محو این غده این ضربات تداوم یابد.

سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی واسرائیل و مزدورانشان بررسی و رسیدگی نکند پس دیگر کشورهای اسلامی و به ویژه فلسطینیان دیگر نمی توانند از طریق سازمان ملل به حق وحقوق خودشان برسد.

این در حالی است که برخی کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون در جنگ غزه از اسرائیل جنایتکار همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

و این در حالی است که از سال 2001 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در افغانستان، عراق، لیبی، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
برادر سایبری مگر چقدر اضافه حقوق گرفتی که زده بالا ؟! این متن کیلویی که نوشتی کسی نمیخونه فقط خودنمایی می کنی بیشترش هم که کپی و الصاق کردی دیگه اضافه حقوق نیست تا یکماه دیگه برو !
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
حملات اسرائیل به غزه جنایت علیه بشریت است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه، جنایت جنگی و علیه بشریت است.
کسانی که مرتکب چنین جنایاتی می‌شوند باید بر اساس قوانین بین‌المللی محاکمه شوند.
حملات (رژیم) اسرائیل که منجر به کشته شدن بیش از 19 هزار فلسطینی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، به هیچ وجه قابل توجیه نیست.

آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون به بهانه مقابله حماس به همراه اسرائیل جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار متأسفانه که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.
حملات ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا به غزه شبیه به اقدام نازی‌هاست.
سکوت مجامع حقوق بشری در مقابل جنایات صهیونیست ها بیانگر فقدان انسانیت و تبلور وحشی‌گری اسرائیلی ها است .

اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.
آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون برزگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
غرب جنایت‌های نتانیاهو را نادیده گرفت.
غرب جنایت‌های ارتش اسرائیل را نادیده گرفت.
جنایات امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا مصداق بارز جنایت جنگی در غزه است.
اتحادیه اروپا جنایتکار صحنه‌گردان جنایات علیه روسیه بوده است.
کشورهای اروپایی جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای اوکراین جنایتکار را تامین می کنند و هنچنان نیز ادامه می دهند پس اتحادیه اروپا جنایتکار در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی
حمایت غرب از اوکراین تجاوز به روسیه محسوب می شود. حمایت ناتو از اوکراین تجاوز به روسیه محسوب می شود.
خیانتکاران و جنایتکاران به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون همه جانبه از تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین، غزه، لنبان و سوریه کمک، حمایت و پشتیبانی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا در کنار اسرائیل در حال جنگ در غزه است. غرب در کنار اسرائیل در حال جنگ در غزه است.
ادامه تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی است و هم حمایت همه جانبه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است.
اتحادیه اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
ایران هزینه های برجام را پرداخت کرد ولی خیانتکاران و جنایتکاران سگ دست نشانده کاخ سفید از سال 2015 تاکنون به تعهداتشان عمل نکردند.
سوال اینجاست که پس چرا غرب جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار رژیم کودک کش صهیونیستی را تحریم نمی کند.
سوال اینجاست که پس چرا اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2011 داعش مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل را تحریم نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
بابائی
۱۵:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کودک‌کشی، نسل‌کشی و وحشی‌گری در ذات صهیونیست‌ها است. آمریکایی‌ها هدایت، مدیریت و حمایت جنگ غزه را بر عهده دارند.
شهادت ۱۸۶۰۸ نفر در نتیجه ۶۹ روز تجاوز صهیونیست‌ها به غزه/ شمار شهدای جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه به ۱۸ هزار و ۶۰۸ نفر خبر داد. و متاسفانه کشورهای غربی جنایتکار در این مدت ۶۹ روز است که در مقابل این همه جنایت و نسل کشی صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.
مقصر اصلی جنایات رژیم صهیونیستی آمریکاست.
عصبانیت و ناراحتی شدید امروز اسرائیلی‌ها بعد از جنگ دو ماهه از این است که با حدود ۴۰ هزار سرباز جنگی به شمال غزه حمله و این منطقه کوچک را با یکی از شدیدترین بمباران‌های تاریخ ویران کرده است ولی حماس همچنان پا برجاست و جالب‌تر از همه اینکه با آن همه کشتار بی‌پناهان غزه‌ای، در نظرسنجی ۱۴ نوامبر از فلسطینیان در غزه و کرانه باختری که توسط مؤسسه جهان عرب برای تحقیق و توسعه انجام شد، ۷۶ درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که دیدگاه مثبتی در مورد حماس دارند.
اگر چه پیش‌نویس قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش‌بس فوری در غزه توسط آمریکا برای چندمین بار وتو شد و بار دیگر دروغ بودن حقوق بشر آمریکایی را آشکار کرد ولی در این مورد توجه به دو نکته حائز اهمیت است. یکی این که جبهه مقاومت و مشخصاً حماس توانسته است تا یک اجماع بین‌المللی را برای ایجاد آتش‌بس و حمایت از حقوق غیر‌نظامیان ایجاد کند. دومین نکته این است که ایالات ‌متحده به دلیل حمایت کورکورانه خود از رژیم منحوس صهیونیستی که نفس‌های آخر خود را می‌کشد تبدیل به بازیگری منفعل در بحث‌های حقوق بین‌الملل شده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
عجب صبر و حوصله ای این همه را چه جورنوشتی
آخرین اخبار