کشف سرقت ۱۲۰ میلیاردی در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارقان گاو صندوق ۱۲۰ میلیاردی طلاجات و ارز توسط پلیس آگاهی استان در ارومیه خبر داد.

 سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از عملیات پیچیده دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان گاو صندوق حاوی ۱۲۰ میلیارد ریال طلاجات و ارز توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد در تشریح جزئیات آن گفت: به دنبال وصول یک فقره پرونده سرقت گاو صندوق از یکی از تالار‌های عروسی در ارومیه رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با رصد دوربین‌های موجود در محل مشخص گردید سارقان به صورت حرفه‌ای و با استفاده از چادر زنانه و پوشاندن صورت و اندام خود وارد تالار شده و صندوق حاوی طلاجات ارز و اسناد به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال را به سرقت بردند.

 سردار جهانبخش ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی و تحقیقات جامع از محل و پایش دوربین‌های منتهی به مسیر، متهم و سارق اصلی که فردی سابقه دار بوده، شناسایی و پس از دستگیری و مواجه با دلایل و قراین و شواهد به به جرم ارتکابی با همدستی ۲ نفر دیگر معترف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضایی و انتقال اموال مسروقه به مال باخته گفت: به شهروندان توصیه میکنیم از نگهداری پول ارز طلاجات و اموال با ارزش خود در منازل و محل کار خودداری کرده و آن‌ها را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.