برخورداری دورترین روستا‌ها از گاز و امکانات، نشان دهنده توجه دولت به مناطق محروم

استاندار خراسان جنوبی گفت: برخورداری روستا‌های مرزی از امکاناتی مثل گاز و همچنین توسعه زیرساخت‌ها در این مناطق، نشان دهنده توجه دولت به مناطق محروم است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار امام جمعه و اعضای شورای اسلامی لانو از توابع شهرستان سربیشه که با حضور فرماندار و بخشدار همراه بود، گفت: توجه به مناطق محروم از سیاست‌های دولت سیزدهم بوده و طی این دو سال به خوبی محقق شده است.

او افزود: انتقال گاز به دورترین روستا‌ها در نقطه صفر مرزی، توسعه زیرساخت ها و بهسازی راه‌های روستایی از جمله این اقدامات در خراسان جنوبی است.

قناعت به سفر رئیس جمهور به بخش درح اشاره کرد و ادامه داد: این سفر، برکات زیادی به همراه داشت؛ تأمین جهیزیه نوعروسان، چند روز بعد از سفر رئیس جمهور به این بخش از جمله نتایج این سفر است که در کمترین بازه زمانی و به سرعت انجام شد.


بیشتر بخوانید


 استاندار خراسان جنوبی هم افزایی و یک صدایی را عامل اصلی در توسعه و تعالی خواند و عنوان کرد: هر مسئله‌ای که با وحدت و همگرایی دنبال شود، قطعاً به نتیجه خواهد رسید.

او به درخواست‌های مطرح شده در جلسه اشاره کرد و گفت: این موارد جهت پیگیری و تحقق به حوزه‌های متولی سپرده می‌شود؛ همچنین برخی درخواست‌ها نیاز به کار کارشناسی و بررسی میدانی دارد که در دستگاه‌های مرتبط انجام خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.