هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور به دنبال بردن خودروسازان در غیاب تماشاگرانش/ نبرد شاگردان الهامی با قو‌های سپید انزلی

مسابقات لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار وارد هفته سیزدهم می‌شود و تراکتور و مس رفسنجان به دیدار حریفان خود می‌روند.

مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (دوشنبه) با انجام ۲ دیدار در شهر‌های تبریز و رفسنجان آغاز می‌شود و دیگر بازی‌ها هم روز سه شنبه برگزار خواهد شد. تیم تراکتور پذیرای تیم فوتبال پیکان است و مس رفسنجان هم به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می‌رود.  

تراکتور- پیکان / روز دوشنبه ساعت ۱۵

تیم فوتبال تراکتور طبق حکم کمیته انضباطی به بازی بدون تماشاگر محروم شده است و این تیم تبریزی در غیاب هواداران پرشور خود باید به مصاف تیم پیکان برود.  

سرخپوشان تبریزی هفته گذشته با برد برابر تیم گل گهر سیرجان ۲۱ امتیازی شدند و می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی را برابر پیکان به دست آورند تا جایگزین پرسپولیس در رتبه سوم جدول رده بندی شوند.  

همچنین خمز سرمربی تراکتور به استفاده از VAR در دربی پایتخت اعتراض کرد و گفت: قوانین باید برای تمامی تیم‌ها یکسان باشد و اگر قرار بر استفاده از کمک داور ویدیویی در فوتبال ایران باشد باید در تمامی بازی‌ها مورد استفاده قرار بگیرد نه اینکه فقط برای بازی برخی تیم‌ها استفاده شود و این درست نیست.  

در آن طرف، تیم پیکان با هدایت رضا عنایتی تاکنون شکست نخورده و تنها ۴ تساوی به دست آورده است و با ۱۰ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان عنایتی می‌خواهند با امتیاز گرفتن از تراکتور دست پر به شهر خود بازگردند، اما کار سختی در تبریز پیش رو دارند.  

عبدالله حسینی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی و حامد پاکدل بازیکنان پیکان، سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه خود دارند. از آن طرف، مهدی شیری و سیامک نعمتی نیز در پیکان بازی کرده‌اند و محمد آقاجان پور هم در رده‌های پایه این تیم عضویت داشته است.  

مس رفسنجان- ملوان بندرانزلی/ روز دوشنبه ساعت ۱۵ 

تیم فوتبال مس رفسنجان هفته گذشته شکست سنگینی برابر تیم سپاهان متحمل شد و با ۱۴ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم می‌خواهد  با کسب ۳ امتیاز خانگی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقاء بدهد.  

در آن طرف، تیم ملوان هفته گذشته برابر تیم شمس آذر قزوین در انزلی شکست خورد و با ۱۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار گرفت.  

شاگردان تارتار می‌خواهند با برد برابر تیم مس رفسنجان شکست هفته قبل را جبران کنند و جای تیم پرسپولیس را در رتبه سوم جدول بگیرند، اما با حریف سختکوشی مواجه هستند.

برنامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال/ سه شنبه ۲۸ آذر

هوادار تهران - فولادمبارکه سپاهان اصفهان/ ساعت ۱۴ - ورزشگاه پاس قوامین تهران

آلومینیوم اراک - گل‌گهر سیرجان/ ساعت ۱۵ - ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

شمس آذر قزوین - صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۵ - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

استقلال خوزستان - پرسپولیس/ ساعت ۱۵:۳۰- ورزشگاه غدیر اهواز

ذوب‌آهن اصفهان - فولاد خوزستان/ ساعت ۱۶:۳۰ - ورزشگاه فولادشهر 

استقلال - نساجی مازندران/ ساعت ۱۷:۳۰ - ورزشگاه آزادی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار