تعیین قیمت انواع میوه در کرمانشاه در آستانه شب یلدا

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به قیمت انواع میوه در کرمانشاه در آستانه شب یلدا، گفت : هیچ کمبودی از نظر میوه در بازار وجود ندارد.

عزت‌الله گوهرباری رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه با اشاره به قیمت انواع میوه در بازار کرمانشاه با نزدیک شدن به یلدا گفت : در حال حاضر انار و هندوانه که دو میوه اصلی شب یلدا است در بازار به وفور وجود دارد و قیمت هر کیلو هندوانه بین ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان و هر کیلو انار بسته به نوع آن بین ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: سایر میوه‌هایی که ممکن است در شب یلدا خریداری شود نیز شامل پرتقال با قیمت کیلویی یازده تا ۱۲ هزار تومان، سیب کیلویی ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان، نارنگی کیلویی ۲۳ تا ۲۶ هزار تومان و موز بسته به نوع آن (پاکستانی یا هندی) بین ۳۰ تا ۶۰ هزار تومان است.

گوهرباری قیمت‌های اعلام شده را مربوط به عمده فروشان میدان بار دانست که در نهایت با ۲۵ درصد سود قانونی خرده فروشی به دست مصرف کننده خواهد رسید.

وی با بیان اینکه قیمت میوه شب یلدای امسال کرمانشاه نسبت به سال قبل تغییر چندانی نداشته، اظهار کرد: تنها قیمت هندوانه که سال قبل کیلویی ۱۲ هزار تومان بود امسال تا حدودی افزایش یافته، اما قیمت سایر میوه‌ها تغییری نداشته و برخی از انواع میوه از جمله پرتقال کاهش قیمت نیز داشته است.

رئیس اتحادیه بارفروشان کرمانشاه از وفور انواع میوه شب یلدا در بازار کرمانشاه یاد کرد که در صورت نیاز باز هم میوه وارد کرمانشاه خواهد شد و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای عرضه میوه بعید است در روز‌های مانده به شب یلدا کمبود و یا افزایش قیمت داشته باشیم.

به گفته گوهرباری، مردم هنوز خرید میوه شب یلدا را آغاز نکرده اند و احتمالا طی یک یا دو روز آخر شاهد اوج خرید میوه یلدا باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار