تامین اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر اول رئیس جمهور به استان گلستان

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: حدود پنج هزار میلیارد تومان از مصوبات عمرانی سفر دور اول سفر رئیس جمهور به استان گلستان تامین شده است.

در آستانه سفر دوم رئیس جمهور و هیات دولت به استان گلستان؛ جلسه بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی این استان به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری با حضور فعالان و بنگاه‌های اقتصادی بخش خصوصی برگزار شد.

مهندس محسن منصوری با اشاره به میزان تحقق مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان گلستان، تصریح کرد: در دور نخست، حدود پنج هزار میلیارد تومان از اعتبارات مصوبات عمرانی استان گلستان تامین شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور ایجاد تحولات سازنده در منطقه آزاد تجاری اینچه برون را یکی از دستاورد‌های سفر رییس جمهور به استان گلستان خواند و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دولت، مشکلات این منطقه در حوزه تعرفه‌های حمل و نقل و ترانزیت ریلی برطرف شده است و به زودی جابه‌جایی مسافر و کالای مسافری از منطقه اینچه برون انجام خواهد گرفت.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری با تاکید بر استفاده از ظرفیت نیروی متخصص مردمی در راستای توسعه اقتصادی این استان، اظهار داشت: با بکارگیری از این ظرفیت بدون تردید روند اجرای طرح‌ها تسریع خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: توقع دولت، ارتباط دوسویه بخش خصوصی با بخش حاکمیتی برای توسعه و پیشرفت استان گلستان است.

سرپرست نهاد ریاست جمهوری، استان گلستان را دارای ظرفیت‌های کم نظیری دانست و با اشاره به دسترسی این استان به دریا گفت: باید از این فرصت در حوزه تولید آبزیان و تقویت گردشگری این منطقه استفاده کرد.

مهندس محسن منصوری در پایان ضمن ارائه پیشنهاداتی از جمله تدوین بسته مجزا در حوزه گردشگری استان گلستان، گفت: همچنین به منظور توسعه شهرک‌های صنعتی و کشاورزی، باید فرایند الحاق زمین به این شهرک‌ها تسریع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار