۲ اسیر صهیونیست خواهان فشار بر کابینه نتانیاهو برای آزادی خود شدند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ویدئویی از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که آن‌ها در آن، خواهان فشار بر کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آزادی خود شدند.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حساب کاربری خود در تلگرام، ویدئویی از دو اسیر صهیونیست به نام‌های «جادی موزیس» (۷۹ ساله) و «عاد کتسیر» (۴۷ ساله) از منطقه «نیر اوز» در جنوب سرزمین‌های اشغالی فلسطین منتشر کرد که آن‌ها در این ویدئو خواستار آزادی خود شدند.

موزیس در این ویدئو خطاب به صهیونیست‌هایی که برای اعلام همبستگی با اسیران دست به تظاهرات زده اند، گفت: پیامی برای دوستان و کسانی که با من اعلام همبستگی کردند، دارم و آن اینکه فشار‌ها را باید بر کابینه زیاد کرد تا بفهمد ما چه می‌خواهیم.

وی افزود: ما می‌خواهیم نهایت تلاش‌ها صورت گیرد تا به زودی به جمع خانواده و دوستان خود برگردیم، همانند آرامشی که در گذشته داشتیم.

این اسیر صهیونیست مقامات رژیم صهیونیستی از جمله نتانیاهو، «یوآو گالانت» وزیر جنگ، «بنی گانتس» وزیر جنگ پیشین و عضو کنونی کابینه جنگ و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم اشغالگر را خطاب قرار داد و افزود: ما در این وضعیت هر لحظه می‌میریم و هر لحظه در معرض مرگ هستیم، برای اینکه هیچ ضمانتی نیست که ارتش اسرائیل ما را بمباران نکند.

وی با بیان اینکه «ما در خطر هستیم و ممکن است که با بمب‌های خودمان بمباران شویم»، خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی اضافه کرد: من احساس می‌کنم که شما نمی‌خواهید ما زنده بمانیم. شما با کم کردن تلاش خود برای مذاکرات، می‌خواهید به استقبال جنازه‌های ما بیایید.

کتسیر دیگر اسیر صهیونیست نیز در این ویدئو با بیان اینکه «من در غزه در دست جنبش جهاد اسلامی، اسیر هستم»، اظهار داشت: در شرایط سختی قرار داریم و جان ما به دلیل موشک‌های ارتش اسرائیل در خطر است. ما مشتاق بازگشت به خانه خود هستیم.

این اسیر صهیونیست ادامه داد: ما از نخست وزیر و تصمیم گیران می‌خواهیم برای آتش بس و به سرانجام رساندن معامله تبادل اسرا هر کاری می‌توانند انجام دهند تا بتوانیم به خانواده خود بازگردیم. ما نمی‌خواهیم در غزه بمیریم، جان ما در خطر بزرگی است و از شما (مقامات رژیم اسرائیل) می‌خواهیم هرکاری می‌توانید انجام دهید تا به خانواده خود بازگردیم.

 پیشتر گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس ویدئو‌هایی از سه اسیر مسن صهیونیست پخش کرده بود که در آن، این اسیران خواستار آزادی خود شده بودند تا زیر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی کشته نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار