مصدومان ناشی از حوادث کار به ۴۷۰ نفر رسید

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : مصدومان ناشی از حوادث کار در هشت ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه به ۴۷۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش یافته است.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : در هشت ماهه نخست امسال، ۲۷ نفر که همگی مرد هستند، بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده و در مراکز پزشکی قانونی استان کرمانشاه مورد معاینه قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که آمار متوفیان ۲۰ نفر شامل ۱۹ مرد و یک زن بوده، افزایش یافته است.

خانی گفت: در هشت ماهه سال جاری آمار مصدومین ناشی از حوادث کار با ۴۷۰ مورد شامل هشت زن و ۴۶۲ مرد نسبت مدت مشابه سال گذشته که ۴۶۵ مورد شامل هفت زن و ۴۵۸ مرد بوده، افزایش داشته است.

وی افزود: سه نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل اصابت جسم سخت و ۲۲ نفر بر از سقوط از بلندی، یک نفر بر اثر سوختگی و یک نفر هم بر اثر انفجار مین جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه عنوان کرد: به طور معمول پس از سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت و انفجار مین در رتبه‌های بعدی دلایل مرگ در حوادث کار قرار گرفته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.