اجرای احکام قلع و قمع ۳ واحد ویلایی غیرمجاز در شهرستان آمل

رئیس کل دادگستری مازندران از اجرای احکام قلع و قمع ۳ واحد ویلایی غیرمجاز در شهرستان آمل خبر داد.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با ورود دادستانی شهرستان آمل، سه واحد ویلایی غیرمجاز در روستای هره‌پاک بخش مرکزی آمل که خارج از محدوده قانونی طرح هادی مصوب روستا بود با صدور احکام قطعی، قلع و قمع شد.

او افزود: تغییر بی رویه کاربری اراضی کشاورزی یکی از چالش‌های مهم بخش کشاورزی در استان است و تغییر کاربری اراضی، سالیانه بخش عمده‌ای از اراضی باغی و زراعی را از چرخه تولید خارج می‌کند و در همین راستا برخورد قاطعانه با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و کشاورزی در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

حجت الاسلام اکبری گفت: مالکان ویلا‌ها در روستای هره پاک بخش مرکزی آمل بدون توجه به اخطار‌های صادره مطابق تبصره ۱ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اقدام به پیشبرد عملیات غیرقانونی خود کرده و نهایتاً مطابق ماده ۳ قانون فوق محکوم به پرداخت جریمه نقدی و قلع و قمع شدند که این احکام با حضور نماینده دادستانی شهرستان، توسط مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل اجرا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
آقای قاضی با عرض معذرت شما از کجا اطلاع دارید شخصی داخل 2500متر زمین شالیزاری تالار احداث نموده الان هم زمین مجاور را خریداری درختان مرکبات را قطع نموده اضافه تغییر کاربرداری داده جهاد فقط تماشا میکنند در ساری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۲
جناب قاضی محترم ضمن تشکر از برخورد قاطع جنابعالی آیا این همه ساخت و ساز کنار چشم شما و ما ساخته شده و دارد میشود مجوز دارند اگر دارند چگونه ساخته شده اگثر غیر بومی هستند ؟ ثانیا یک شخصی در ساری از موقع ساخت تا الان تمام شده در داخل زمین شالیزاری احداث بنا نموده و خارج بافت و روستا برق گرفته و گاز گرفته به جهاد شهرستان و استان و مدیریت اراضی گزارش داده شده او قوی میباشد یکی از شماره نامه در جهاد ساری الف/88185در تاریخ 26/6/402و101688تاریخ 24/5/402