اعزام ۸۰ اکیپ راهداری به محور‌های مواصلاتی برفگیر استان اردبیل

مدیرکل راهداری استان اردبیل گفت: ۸۰ اکیپ راهداری استان به گردنه‌ها و جاده‌های سخت‌گذر و کولاک گیر استان اعزام شدند.

کلیم اله وثوقی امروز در مراسم اعزام نمادین راهداران با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری از ۱ دی ماه شروع و تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، گفت: این راهداران به صورت شبانه روز جهت انجام عملیات زمستانی و بازگشایی راهها در خدمت مردم و هموطنان خواهند بود.

مدیرکل راهداری استان اردبیل افزود: راهداران در ۲۲ محل و راهدارخانه ثابت و سیار استان اردبیل جهت ارائه خدمت به مردم مستقر می‌شوند و در هنگام ریزش برف و وقوع پدیده کولاک ضمن برفروبی و بازگشایی جاده‌ها و جلوگیری از بسته شدن محورهای مواصلاتی استان شرایط مناسب را برای تردد وسایل نقلیه و مسافران فراهم خواهند کرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه برای اجرای طرح راهداری زمستانی ۷۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار کرد: در ین راستا تمامی تجهیزات ماشین آلات نیز بروز رسانی و اورهال شده تا در ایام زمستان تردد امن را برای مردم فراهم کنیم.

وثوقی همچنین از خرید ۲ دستگاه ماشین آلات جدید،تعمیرات اساسی ۵۱ دستگاه ماشین آلات و اورهال و آماده سازی ۱۷۱ دستگاه ماشین آلات در مجموع با ۳۶۲ میلیارد ریال اعتبار جهت خدمت رسانی به مردم در طرح زمستانی خبرداد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست در ایام زمستان ضمن جلوگیری از سفرهای غیرضرور خودروی خود را به تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ مجهز کرده و قبل از سفربرای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان اردبیل تماس بگیرند.

او با بیان اینکه راهداران استان از ابتدای آذر ماه برای خدمت رسانی به مردم در جاده‌ها مستقر هستند، گفت: این اداره کل با به کارگیری تمام امکانات ، تجهیزات و نیروهای انسانی خود به شکل شبانه روزی در تلاش است تا شرایط حمل و نقل مطمئن ، آسان و همراه با آرامش را برای تمام رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه هموار کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.