فرماندار مهاباد از کشفیات محموله‌های قاچاق بازدید کرد

فرماندار ویژه مهاباد به همراه فرمانده انتظامی این شهرستان از کشفیات محموله های قاچاق در سه راهی دارلک بازدید کرد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در حاشیه بازدید از کشفیات محموله‌های سه راهی دارلک از اقدامات نیرو‌های خدوم انتظامی در راستای مقابله با قاچاقچیان، حفظ بیت المال و برقراری امنیت قدردانی به عمل آوردند.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد در بین خبرنگاران گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه دارلک این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری موفق به توقیف ۲ محموله قاچاق شامل کود شیمیایی و چوب قاچاق شدند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول ۲۵ تن کود شیمیایی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانونی کشف شد که برابر اعلام نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده حدود چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و یک دستگاه تریلر نیز توقیف شده است که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی همچنین از توقیف یک محموله چوب قاچاق در همین محور خبر داد و گفت: در بازرسی از این کامیون ۱۶ تن چوب قاچاق و بدون مجوز قانونی کشف و توقیف شد.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: در این زمینه نیز یک دستگاه کامیون توقیف و یک نفر متهم دستگیر و به همراه تشکیل پرونده قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.