بهره‌برداری از ۶ طرح آموزشی در شازند آغاز شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: بهره‌برداری از ۶ طرح آموزشی در شهرستان شازند با صرف ۱۶۷ میلیارد ریال منابع مالی آغاز شد.

جواد لنجابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: بهره‌برداری از ۶ طرح آموزشی در شهرستان شازند با صرف ۱۶۷ میلیارد ریال منابع مالی آغاز شد. این طرح‌ها شامل، مقاوم‌سازی مدرسه شهید کارخانه شهر هندودر، مدرسه برکت شهید تقوایی روستای خشکدر، مدرسه برکت شهید همت روستای قلعه نو، مدرسه شهید قدوسی روستای ده ذوالفقار، مدرسه شهید نظیری روستای خلج مالمیر و زمین چمن مصنوعی اردوگاه امیرکبیر است.

وی ادامه داد: ۱۴ کلاس درس و یک‌هزار و ۱۱۵ مترمربع فضای آموزشی با بهره‌برداری از این طرح‌ها به تعداد کلاس‌ها و فضاهای آموزشی، آموزش و پرورش شهرستان شازند افزوده‌ شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و ۷۰۰ مترمربع زمین چمن مصنوعی، سه هزار و ۷۳۲ مترمربع محوطه‌سازی و ۴۸۰ متر دیوار کشی برای بهره‌برداری از این طرح‌ها در شهرستان شازند اجرا شد.

لنجابی گفت: ۱۶۷ میلیارد ریال منابع مالی برای بهره‌برداری از این طرح‌ها هزینه شد که ۱۶ میلیارد ریال این منابع مالی توسط خیران و ۱۵۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی هزینه شده‌است.

گروه نوسازی مدارس استان مرکزی در سال ۱۳۵۵ شکل گرفته و در سال ۱۳۷۱ از گروه به‌مدیریت و در سال ۱۳۷۷ از مدیریت به اداره کل تبدیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.