۵۰ نفر از جهادگران دانشگاه سیستان و بلوچستان تقدیر شدند

۵۰ نفر از جهادگران دانشجو که در حوزه‌های مختلف محرومیت‌زدایی و اجتماعی فعالیت داشتند، مورد تقدیر قرار گرفتند.

رضا جعفری در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه سیستان و تعدادی از مدیران دانشگاه‌ها برگزار شد، اظهار داشت: بی‌شک خدمت به محرومان فضیلت و توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و کسانی که در این راه خدمت می‌کنند جزو برگزیدگان محسوب می‌شوند.

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی‌سازی دولت، افزود: خدمت بی‌منت به مردم و تلاش برای افزایش و تقویت رفاه اجتماعی یکی از توفیقات بزرگی است که باید قدر آن را دانست و در راستای تقویت و ترویج این فرهنگ ناب تلاش کنیم.

جعفری گفت: سیستان وبلوچستان استانی غنی و سرشار از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه است که اگر بالعفل شود، می‌تواند تحول عظیمی در استان ایجاد کند.

وی تاکید کرد: گروه‌های جهادی نیز باید در این مسیر و اجرای هدف‌های کلان و گسترده‌تر گام بردارند و جامعه هدف خود را توانمند کرده و با آموزش‌هایی که ارائه می‌دهند ضمن کاهش آمار محرومان جامعه، به رونق فرهنگ صحیح کار کمک کنند تا جایی که این افراد پس از مدت کوتاهی خودشان بتوانند کارآفرین و خلاق شوند.

دستیار ویژه استاندار سیستان و بلوچستان در امر مردمی‌سازی دولت ادامه داد: ایجاد شغل پایدار برای جوانان یکی از اولویت‌های اصلی دولت در استان است که گروه‌های جهادی نیز می‌توانند برای تحقق این مهم مشاور و همکاران خوبی باشند.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد تا تعاونی‌های مردمی مختلفی در استان شکل بگیرد و مردم خودشان عهده دار مدیریت آن شوند و اگر اقتصاد در استان مردم پایه شود در کوتاهترین زمان شاهد پیشرفت‌های چشمگیری خواهیم بود.

در پایان این مراسم ۵۰ نفر از جهادگران دانشجوی استان سیستان و بلوچستان که در حوزه‌های تعلیم و تربیت، سلامت، آسیب‌های اجتماعی و ... فعالیت داشتند تقدیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار