منابع صهیونیست: ۲۷ درصد از کشته‌های اسرائیل در غزه افسر هستند

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ۲۷ درصد از نظامیان کشته شده در غزه افسر هستند.

المیادین گزارش داد، منابع صهیونیست از تلفات سنگین ارتش این رژیم در نبرد با رزمندگان مقاومت فلسطین در غزه پرده برداشتند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: ۲۷ درصد از نظامیان کشته شده در جنگ از افسران هستند و سه فرمانده تیپ و ۴ فرمانده گردان و بسیاری دیگر از افسران ارشد ارتش تاکنون در جنگ کشته شده اند.

طبق گزارش منابع صهیونیست؛ گشتی تیپ «ناحال» تقریبا همه فرماندهان خود را از دست داده و گردان ۱۳ جمعی تیپ گولانی نیز ضربه مهلکی خورده است.

روز گذشه نیز، ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک سرگرد ذخیره و یک نظامی این رژیم و زخمی شدن یک نظامی دیگر در شمال غزه اذعان و حال نظامی زخمی شده را نیز وخیم اعلام کرد.

شمار نظامیان و افسران کشته شده این رژیم از هفتم اکتبرتاکنون به ۴۸۹ نظامی و از زمان شروع حمله زمینی به غزه به ۱۵۶ نظامی رسیده است.

از سوی دیگر ژنرال «الیزر تولدانو» فرمانده اداره راهبرد و اداره سوم ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: جنگ در غزه برای ماه‌ها به طول خواهد انجامید.

پیش از این هم «یائیر گولان» معاون سابق رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی و عضو کنست به شدت عملکرد «یوآف گالانت» وزیر جنگ و روند نبرد در غزه با رزمندگان مقاومت را مورد انتقاد قرار داده و اعلام کرد: بهترین فرزندان ما در جنگ کشته می‌شوند، بدون اینکه دستاوردی یا حتی اهداف روشنی در جنگ داشته باشیم. چاره‌ای از دست یابی به توافق با حماس یا هر بازیگر دیگری نیست.

وی ضمن تشریح اوضاع میدانی در غزه در گفتگو با رسانه صهیونیستی معاریو اذعان کرد: واقعیت این است که هدف اعلام شده از سوی مقامات اسرائیلی درباره غلبه بر حماس با بازگردانیدن اسیران در تضاد است.

گولان بیان کرد: هزینه این جنگ برای اسرائیل سنگین است.

این ژنرال رژیم صهیونیستی در تحلیل خود از تحولات جنگ گفت: آنچه مرا آزار می‌دهد، خود جنگ نیست، آیا ما در باتلاق گرفتار هستیم؟ زیرا ماموریت‌هایی وجود دارد و متاسفانه تاوانی نیز هست.

وی در ادامه افزود: مشکل اصلی در سطح سیاسی است که درباره اهداف جنگ روشنگری نمی‌شود و صرف گفتن حماس نابود خواهد شد، کفایت نمی‌کند، سئوال این است که پس از نابودی حماس چه خواهد شد؟

این ژنرال صهیونیست ادامه داد: اگر هدف شماره یک، پایبندی اخلاقی کابینه اسرائیل در قبال اسیران اسرائیلی در غزه و بازگردانیدن آنهاست، این باید در عمل نمود پیدا کند.

وی این سئوال را مطرح کرد: آیا ما دستاورد مشخص و پیشرفت داشته‌ایم؟ در حال حاضر من چیزی مشاهده نمی‌کنم. تحرکات نظامی فعالی که در آن شمار زیادی تیپ و لشکر هستند در نهایت نمی‌دانم سرانجامش چه خواهد شد.

برچسب ها: صهیونیست ، اسرائیل ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۴ دی ۱۴۰۲
خواست خدا ک این جنایتکاران بتدریج نابود بشند
آخرین اخبار