مزایده تعیین تکلیف کلینیک آرا سنندج فردا برگزار می‌شود

سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان از برگزاری مزایده کلینیک آرا سنندج در فردا ۵ دی ماه خبر داد.

 بهادر اسدی اظهار داشت: مدیر کلینیک آرا (شرکت تعاونی آرا پرتو طب) در سال ۱۳۹۷ تقاضای ورشکستگی می‌نماید و متعاقب آن در شعبه دوم دادگاه تجدیدنظر استان کردستان حکم ورشکستگی این شرکت صادر می‌شود. 

سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان اضافه کرد: پس از صدور حکم ورشکستگی این تعاونی، این موضوع به اداره تصفیه ورشکستگی ارجاع شده و با توجه به افتتاح این اداره در آذرماه سال گذشته بلافاصله امر تصفیه انجام شد. 

وی خاطر نشان کرد: اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان از طریق معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان مکاتباتی را برای تمدید مجوز این تعاونی انجام داد لکن متاسفانه به دلیل اختلافات میان موسسین، سهامداران و طلبکاران این تعاونی موجب عدم صدور تمدید مجوز این شرکت شد. 

اسدی ادامه داد: در نهایت کلینیک آرا سنندج به دلیل عدم صدور مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و زیا‌ن‌ده بودن آن در تابستان سال جاری پلمب شد.

سرپرست اداره تصفیه امور ورشکستگی استان کردستان افزود: اقدامات قانونی مربوط به تصفیه این تعاونی انجام شده و مقرر شد تا روز ۵ دی ماه سال جاری مزایده این شرکت برگزار شود. 

اسدی اضافه کرد: همه افراد می‌توانند در این مزایده شرکت کنند و خریدار و برنده این مزایده موظف است با همان کاربری درمانی در این مکان فعالیت نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.