دعوت از پژوهشگران استانی برای شرکت در همایش خانواده و جمعیت

دبیر کمیته اجرایی همایش خانواده و جمعیت از پژوهشگران دانشگاه‌های خراسان جنوبی و سایر دستگاه‌های اجرایی برای حضور در این همایش دعوت کرد.

صالحی نیا گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همایش استانی خانواده و جمعیت در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود و پژوهشگران علاقمند به شرکت در این همایش می‌توانند تا ۳۰ دی ماه نسبت به ارسال مقاله از طریق سایت جشنواره به آدرس: https://edu.bums.ac.ir/javani اقدام کنند.

وی افزود: محور‌های اصلی این همایش ازدواج و خانواده، سالمندی و خانواده، چالش‌های تک فرزندی، اصلاح سبک زندگی، پیشگیری و درمان ناباروری، دین، فرزندآوری و خانواده، معنویت و خانواده، فرزندان، شادی و آرامش خانواده، رسانه، خانواده و جمعیت، اقتصاد، خانواده و جمعیت، سلامت و خانواده خواهد بود.

دبیر کمیته اجرایی همایش گفت: دانشجویان دانشگاه‌های استان که مایل به همکاری با همایش به عنوان داور، کمیته اجرایی و یا رابط همایش هستند، می‌توانند درخواست همکاری خود را در فرمی که به همین منظور در سایت مذکور قرار گرفته است، تا دهم دی ماه ارسال کنند.

صالحی نیا افزود: برای همکاری به عنوان داور، ارسال رزومه ضروری است و انتخاب افراد پس از بررسی رزومه‌های ارسالی خواهد بود.

وی همچنین از دارا بودن امتیاز فرهنگی همایش برای اساتید دانشگاه علوم پزشکی بیرجند خبر داد.

صالحی نیا در پایان از پژوهشگران استانی دانشگاه‌های سطح استان و سایر دستگاه‌های اجرایی برای حضور در این همایش دعوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.