پایش مصرف گاز ۳ هزار و ۱۱۹ مرکز دولتی و عمومی چهارمحال و بختیاری

از ابتدای طرح پایش مصرف گاز در چهارمحال و بختیاری لوازم گرمایشی سه هزار و ۱۱۹ مرکز پایش شده است.

جهانبخش سلیمیان مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه‌جویی مشترکین در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز استان از ابتدای آذر‌ماه اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی و عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مدارس استان کرده که در این ارتباط تا کنون سه هزار و ۱۱۹ مرکز پایش شده است.

وی افزود: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخشنامه وزارت نفت و دستورالعمل ابلاغی از شرکت ملی گاز ایران انجام شده است.


بیشتر بخوانید


سلیمیان با اشاره به انجام بازدید‌های ادواری توسط تیم‌های کارشناسی شرکت گاز، اضافه کرد: رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد در فضای داخلی و فضا‌های عمومی و سرپوشیده در فرآیند بازدید‌ها مورد تاکید است.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده و رعایت نکردن موارد مندرج در بخش‌نامه اخطاریه برای اماکن تحت پوشش صادر می‌شود که بر این اساس تا کنون به ۹۶ سازمان یا اداره اخطار قطع به منظور کاهش مصرف و تنظیم دمای رفاه در ساختمان داده شده است.

سلیمیان در پایان از تمامی ادارات، سازمان‌ها و سایر مراکز دولتی و عمومی خواست: تا با روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز کار و خاموش کردن آن‌ها یک ساعت قبل از پایان کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روز‌های تعطیل برای ساختمان‌هایی که سیستم حرارت مرکزی ندارند و همچنین انجام معاینه فنی، تعمیر وسایل گرمایشی و دیگر اقدامات لازم به منظور افزایش بازدهی وسایل گازسوز نظیر نصب سامانه پایش هوشمند موتورخانه‌ها نسبت به صرفه‌جویی در مصرف گاز توجه داشته باشند.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار