مقابله با قاچاق سوخت در مرز پرویزخان

دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین با اعلام اینکه اقدام‌های خوبی برای مقابله با قاچاق سوخت در مرز پرویزخان انجام شده و تعداد زیادی از سوداگران سوخت دستگیر شده‌اند، گفت : با عوامل قاچاق سوخت در این مرز رسمی برخورد جدی می‌شود.

علی رستمی دادستان عمومی و انقلاب قصرشیرین در دیدار مسئولان گمرکات استان کرمانشاه و سرپرست اداره کل گمرک پرویزخان، گفت : برای مقابله با قاچاق در هر سطحی نیازمند همکاری ادارات متولی هستیم و در این راستا با عوامل قاچاق برخورد جدی خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مرز پرویزخان و حجم فعالیت‌های تجاری در این مرز مهم نیاز است که نظارت‌ها بیشتر شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرکات کرمانشاه در این دیدار با قدردانی از تلاش‌های دادستان قصرشیرین در راستای برخورد با سوداگران سوخت، گفت: طرح مبارزه با قاچاق سوخت با تلاش‌های دادستان و شورای تامین به خوبی در این مرز اجرا شد و هم اکنون شاهد کاهش حضور موتورسواران سوخت بر در مرز هستیم.

داریوش صادقی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و جلوگیری از ورود سوخت بران و عرضه کنندگان غیرمجاز سوخت به مرز، اقدام به تخریب دیوار‌های جداره مرز می‌کنند از این رو نیاز است که با دستورات قضایی شاهد برخورد با این عوامل باشیم.

وی از افزایش نظارت‌ها بر تردد به مرز پرویزخان خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای برخورد با هرگونه تخلفی در مرز‌ها لحاظ خواهیم کرد و در این رابطه اغماضی نخواهیم داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.