در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پایان تصویربرداری سریال پلیسی «هشت پا» در دی ماه

رئیس موسسه ناجی هنر گفت: سریال پلیسی «هشت پا» با مشارکت رسانه ملی در حال تولید است و در دی ماه تصویربرداری سریال به پایان خواهد رسید.

مهدی یارندی رئیس موسسه ناجی هنر درباره سریال «هشت پا»گفت: سریال پلیسی «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با مشارکت رسانه ملی در خال تولید است و تا پایان دی ماه تصویربرداری سریال به پایان خواهد رسید البته اگر کنداکتور خوب داشته باشیم امسال این سریال پخش خواهد شد.

گفتنی است سردار منتظر المهدی در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال هشت پا با بیان اینکه این مجموعه تلویزیونی در ژانر پلیسی و با موضوع مبارزه با مواد مخدر در ۱۳ قسمت در حال ساخت است، اظهار کرده بود: یکی از اهداف مهم برای ساخت سریال‌های پلیسی در موضوعات مختلف از جمله مبارزه با مواد مخدر، آموزش و بالا بردن آگاهی خانواده‌ها در راستای پیشگیری از وقوع برخی جرایم که غیرقابل جبران نیز هست، است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس با تاکید بر اینکه فیلم‌های پلیسی دارای مخاطبان بسیاری است، تصریح کرد: مجموعه تلویزیونی هشت پا علاوه بر جنبه‌های آموزشی و پیشگیری، دارای داستان و جذابیت‌های بصری خوبی است که قطعاً مخاطبان بسیاری را برای تماشای این سریال به خود جذب خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۶ دی ۱۴۰۲
اورال سال ماشین بنز ارزش داشت دیگه همه پوسیده شده
آخرین اخبار