۷۱ درصد اعتبارات سیستان و بلوچستان تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان از تخصیص ۷۱ درصدی اعتبارات این استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

 مهرداد عرب اول در حاشیه پنجمین نشست شورای برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سه دستور کار مهم در این جلسه طرح و پیگیری شد، موضوع اول به آخرین وضعیت اعتبارات ابلاغی به استان اختصاص داشت که گزارش آن به اعضای شورا ارائه شد.

وی ادامه داد: بیش از پنج هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبار بخش عمرانی توزیع شده که تا کنون حدود۲۲ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

این مقام مسوول افزود: در حوزه اعتبارات جاری هم تقریبا یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان ابلاغ شده بود که در مجموع ۷۱ درصد آن تخصیص داشته است.

وی گفت: دستور کار دوم در خصوص بند "ب" تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ بود که به عوارض ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مربوط می شد.

عرب اول بیان کرد: توزیع این اعتبار بین دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر اساس آیین نامه‌ای که به تصویب هیات وزیران رسیده بود، در جلسه طرح موضوع و برای بازنگری و تدقیق به کمیته‌ای که با محوریت معاونت عمرانی تشکیل می‌شود، ارجاع شد.‌

وی اظهار کرد: دستور کار سوم مواردی بود که کارگروه امور زیربنایی به شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان ارجاع کرده بود که مورد تصویب قرار گرفت و جهت اجرا به دستگاه های اجرایی مربوطه ابلاغ خواهد شد.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار