توسعه خوشه‌های کسب و کار خوزستان

چهارمین نشست شورای راهبردی توسعه خوشه‌های کسب و کار استان با رویکرد تکمیل زنجیره ارزش راهبردی، به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان برگزار شد.

محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری خوزستان به خاصیت توسعه‌ای مدل پیشنهادی خوشه‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: با درایت و همکاری دستگاهها، مدیریت و توسعه طرح‌های در حال اجرا صورت خواهد گرفت و نقایص احتمالی رفع خواهد شد.

او این طرح را بستر مناسبی جهت آموزش دانست و ادامه داد: فناوری بعنوان یک پیوست باید به این طرح‌ها افزوده شده و به صنعت و بازار و سایر نهاد‌ها متصل شود.

معاون استاندار خوزستان می گوید: موضوع گیاهان دارویی و صنایع دستی همیشه مورد توجه کشور‌های حاشیه خلیج فارس بوده و بازار آن‌ها وجود دارد.

به گفته او لذا با استاندارد سازی و همکاری نهاد‌های حمایتی، بانکها، بنیاد برکت و سایر دستگاه‌ها و درآمدزایی در این حوزه، موجب روی آوردن مردم به فعالیت در این حوزه خواهیم شد.

کلیات برنامه‌های توسعه پیشنهادی دبیرخانه توسط اعضای شورای راهبری تصویب شد.

 طرح تفصیلی برنامه‌های توسعه خوشه‌های کسب و کار استان شامل (راهبردها، کارکرد مورد نیاز، منابع تامین، مجریان و ….) توسط دبیرخانه و با هماهنگی معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ تهیه شده و توسط آن معاونت به دستگاه‌های مجری ذیربط ابلاغ گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۹ دی ۱۴۰۲
ریسیدگی نمکند خوژستان مردم هیچ امکانت ندارم