سرلشکر صفوی:

آمریکا نگاه نژادپرستانه به فلسطینی‌ها دارد

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: در کشور‌های منطقه تحولات جدیدی در حال رخ دادن است؛ یمن برای مقابله با رژیم صهیونیستی راهبرد جدیدی را ایجاد کرده، مقاومت فلسطین نیز تحول ایجاد کرده است.

سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، امروز (شنبه ۹ دی ماه) به مناسبت آغاز دهه بصیرت و همچنین در آستانه شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، در آیین رونمایی از دستاورد‌های علمی و پژوهشی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، گفت: تولید علم باید متناسب به نیاز‌های کشورمان باشد و برنامه هفتم نیز باید متناسب با نیاز کشور و البته شرایط بین المللی و منطقه‌ای باشد.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: من اعتقاد دارم یکی از ارکان دسترسی به تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی و همچنین یکی از اساسی‌ترین سیاست‌های کلان کشور برای رسیدن به وضعیت مطلوب در تمامی حوزه ها، تولید علم و نظریه‌هایی است که از دل پژوهش‌های ما به ثمر می‌رسد.

سرلشکر صفوی گفت: مباحث دفاعی امنیتی، اقتصادی و فرهنگی و همه این موارد حلقه‌های به هم پیوسته است، یعنی اگر یکی از این موارد دچار ضعف شود باقی موارد هم ضعیف می‌شوند بنابراین باید نگاه کلی به‌تمامی موارد داشته باشیم.

وی اظهار کرد: واقعیت این است که در کشور‌های منطقه تحولات جدیدی در حال رخ دادن است؛ یمن با رویکرد خود در مقابله با رژیم صهیونیستی راهبرد جدیدی را ایجاد کرده، مقاومت حدود سه ماهه فلسطین نیز تحول ایجاد کرده است.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تأکید کرد: جبهه مقاومت در فلسطین و غزه با بیش از ۲۱ هزار شهید، بیش از ۸۰ روز است که مورد ظلم بوده و همه دنیا هم این ظلم را از صهیونسیت‌ها مشاهده می‌کنند و به جنایت‌های آن‌ها آگاه هستند، اما شما می‌بینید آمریکای جنایتکار نگاه نژادپرستانه به فلسطینی‌ها دارد و براساس نوشته‌های یهود آن‌ها را حیوان می‌دانند که باید کشته شوند.

سرلشکر صفوی تصریح کرد: آمریکایی که دم از حقوق بشر می‌زدند امروز در این باره رفتار نژادپرستانه‌ای را اتخاذ کرده و نشان دادند که جان انسان اروپایی و آمریکایی برای آن‌ها از ارزش بیشتری در مقابل جان انسان آسیایی برخوردار است. مجامع بین المللی نیز نتوانسته اند اقدام مؤثری برای توقف این جنایات داشته باشند.

وی تأکید کرد: جهان بینی ما انسان محور است و ما باید بنابر تأکید امامین انقلاب اسلامی و شهدا همواره به علم و فناوری در کشور توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا همین مسئله سبب ارتقا و رشد کشور شود.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پایان گفت: ما باید علم را تبدیل به عمل کنیم و بدانیم کسانی در تاریخ می‌مانند که علم خود را برای خدا عملی کرده باشند. امیدواریم در خصوص سیاست‌های مقام معظم رهبری درباره دفاع مقدس و مقاومت خروجی‌های پژوهشی تا دو سه سال آینده داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۱۲ دی ۱۴۰۲
آقا صفی شماها ک جا خشک کردین از لانه هاتون بیرون نمیاین معلومه اسراییل و شرکاش دست به ترور میزنن حتما ایندفعه نوبت سردار قا آنیه از این جنایتکارا باید ترسید رسما تهدید میکنن و عملی میکنن ش هنوز که هنوزه واکنشی جدی نشون ندادین جلوی منبر خوب سخنرانی و تهدید میکنین اما در عمل مثل موش قایم میشین آبروی هر چی ایرانیه بردین اینقدر توی سوراخ بمونین تا به ما ضربه بزنند مرد نیستین خدا رحم کرد شماها جای سپاه حسین و یارانش نبودین و گرنه در میرفتین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۹ دی ۱۴۰۲
والا یه نگاه به کشور خودمون بکنیم همین نگاه به افغان ها هست
آخرین اخبار