رییس عقیدتی سیاسی نیرو‌های مسلح:

بصیرت ملت جریان فتنه را برچید

حجت‌الاسلام و المسلمین گواهی گفت: مردم بصیر ایران با حضور پرشور خود در حماسه ۹ دی بساط فتنه را از کشور برچیدند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی رییس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در اجتماع بزرگ مردم سمنان گفت: در فتنه ۱۳۸۸ عده‌ای مزدور شده بودند و در قبال دریافت مبلغی با آتش‌زدن اماکن عمومی ناامنی ایجاد می‌کردند، اما ملت بصیر در مقابل اهانت و هتک حرمت به شعائر دینی ساکت ننشستند و در راهپیمایی عظیم ۹ دی حضور یافتند و با قدرت از انقلاب اسلامی حمایت کردند و بساط فتنه برچیده شد.

وی با بیان اینکه مردم در مناسبت‌های مختلف با حضور پرشور خود دشمنان را مایوس کردند، افزود: انتخابات یک آزمون است که مشارکت حداکثری در آن موجب ناکامی دشمن می‌شود و انتظار می‌رود مردم با عزم راسخ در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گواهی ادامه داد: انقلاب اسلامی برگرفته از نیت خالص ملت و امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و از همان روز‌ها دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دوره‌های مختلف فتنه‌ها را علیه کشور به راه انداختند.

وی تصریح کرد: جنگ هشت ساله، نفوذ در بین مسوولان مانند بنی‌صدر و ترور شخصیت‌های برجسته، از جمله فتنه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بود که ملت در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی و اراده محکم در برابر دشمنان تا بن دندان سلاح مقابله کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار