مالکان زمین‌های اطراف فرمانداری به قانون تمکین کنند

فرماندار خاش گفت: با هدف ارتقای شاخص‌های عمرانی و کمک به زیبایی، توسعه شهر و نیز رفع مشکل مسکن افراد جامعه، همه مالکان زمین‌های اطراف فرمانداری این شهرستان، باید به قانون تمکین کنند.

صاحب گل صالحی  در بازدید از زمین‌های اطراف فرمانداری خاش و در جمع ساکنان این اراضی گفت: متأسفانه چهره شهر با انباشت نخاله‌های ساختمانی، زباله، ضایعات دام و احشام بسیار زشت جلوه داده و سالهاست که مالکان این اراضی، برای آبادانی این قسمت توجهی ندارند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، زمین‌های این قسمت از تهدیدات و معضلات جدی زیست محیطی و امنیتی بوده و طی یک اولتیماتوم و مهلت یک هفته‌ای از شهرداری خاش خواسته شده، برای ساماندهی این اراضی و اجرای زیرساخت‌های شهری اقدام کند.

‌فرماندار خاش افزود: با توجه به اینکه این اراضی در محدوده شهر قرار دارند، بنابراین از مالکان خواسته شده از راه قانونی برای آباد کردن املاک خود اقدام کنند، در غیر این صورت با کسب اجازه از دستگاه قضائی و با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف آنها تصمیم گیری و اقدام ضربتی انجام خواهد شد.

‌وی ادامه داد: این اراضی در چند دهه گذشته، استفاده کشاورزی داشته، اما سالهاست رنگ آبادانی به خود ندیده و به صورت زمین خشک به محل تجمع و انباشت نخاله‌های ساختمانی، زباله و احشام و فضولات دامی و نیز تجمع معتادان و سگ‌های ولگرد تبدیل شده و روز به روز وضعیت بدتری به خود گرفته و سلامتی اقشار مردم و نمازگزاران مورد تهدید قرار گرفته و از سوی دیگر از نگاه امنیتی در آن محدوده سرقت اموال مردم و جنایت‌های دیگر رخ می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.