پویش اهدای خون مهر فاطمی همزمان با کنگره بانوان تاثیرگذار برگزار می شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان از برگزاری پویش «اهدای خون مهر فاطمی» همزمان با برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در این استان خبر داد.

زهرا ابراهیمی در چهارمین نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار سیستان و بلوچستان که با حضور مدیر اجرایی ، دبیر علمی و تعدادی از دبیران کارگروهها برگزار شد، گفت: باور داریم که اگر یک زن در خانواده به جمع اهداکنندگان خون بپیوندد بر فرهنگ‌سازی این عمل انسان‌دوستانه در بین دیگر اعضای خانواده و جامعه نیز اثرگذار خواهد بود لذا پویش «اهدای خون مهر فاطمی» همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و برگزاری دومین کنگره زنان تاثیرگذار در استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: اهدای خون، اقدام خداپسندانه ای برای بخشیدن زندگی به بیماران نیازمند خون است ترویج و گسترش این فرهنگ افراد را از بیماری های مختلف مصون نگه می دارد و روح سلامت را به جامعه ارزانی می دارد.  

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به استقبال بانوان استان این برنامه با هماهنگی با سازمان انتقال خون و با مستقر شدن اتوبوس سیار انتقال خون استان در محل کنگره برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.