ثبت بیش از ۲۱ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: در آذرماه امسال ۲۱ هزار و ۵۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ برقرار شده است.

علی زندی‌فر با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان اظهار کرد: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است و کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از خدماتی مانند آگاهی از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسداد‌ها و یا محدودیت‌های اعمال شده و ثبت شکایات در حوزه راه‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: پیش از این سامانه پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ در تهران متمرکز بود، اما به منظور کاهش حجم صف انتظار تماس گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتور‌های استانی از اطلاعات راه‌های حوزه استحفاظی، تمرکز زدایی و امکان پاسخگویی توسط سایر استان‌های معین، اطلاع یابی مستقیم مدیران کل استان‌ها از مشکلات و رسیدگی در کمترین زمان و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری، افزایش دقت در اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی وقایع این سامانه به استان‌ها واگذار شده است.

زندی‌فر با اشاره به تعداد تماس‌های دریافت شده در سامانه ۱۴۱، گفت: البرز رتبه سوم تعداد تماس‌های مردمی با سامانه ۱۴۱ را در کشور دارد و در آذرماه امسال ۲۱ هزار و ۵۶۱ تماس با سامانه مدیریت راه‌های استان برقرار شده است که از این تعداد چهارهزار و ۱۱۰ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان پاسخ داده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در پایان بیان کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.
برچسب ها: راهداری ، سامانه 141
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.