۸۶ میلیارد ریال برای حمایت از بیماران سرطانی در لرستان اختصاص یافت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لرستان گفت: ۸۶ میلیارد ریال برای ۸۶ سهمیه در طرح حمایت از بیماران سرطانی استان اختصاص یافته است.

مجید طائف در دیدار با محسن اسدبیگی مدیرکل بیمه سلامت لرستان اظهار کرد: بیماران با شرایط مربوط به ستاد اجرایی، به بیمارستان امید برکت تهران معرفی خواهند شد و هزینه درمان تا سقف یک میلیارد ریال به هر بیمار پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از سه بنیاد احسان، برکت و ۱۵ خرداد تشکیل شده است و فعالیت خود را در سطح استان انجام می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت در حوزه آموزش و پرورش افزود: سال گذشته ارائه خدمات به حوزه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و در سال جاری به ۵۴۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده است که این خدمات شامل بسته های کنکور، کمک مدرسه نمونه دولتی، کمک به فهم و درک دانش آموزان در مقطع ابتدایی می‌باشد.

طائف همچنین با اشاره به فعالیت در حوزه زیرساختی گفت: برای احداث و ساخت مدارس کپرنشین، سنگ چین و چادری از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه برای نوسازی و مدارس استان پرداخت شده است. وی همچنین یادآور شد: هم اکنون در محلات شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز مراکزی تحت عنوان خانه احسان وجود دارد که برای آنها بر اساس طرح‌های واجد شرایط اعتبار جذب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.