نمایشگاه عفاف و حجاب در بجنورد برگزار می‌شود

دبیر نخستین رویداد مردمی عفاف و حجاب بجنورد گفت: نخستین رویداد مردمی عفاف و حجاب با حضور ۲۰ تولیدکننده و فعالان عرصه عفاف و حجاب در بجنورد برگزار می‌شود.

صادق قربانی اسفیدان، دبیر نخستین رویداد مردمی عفاف و حجاب بجنورد با اشاره به برگزاری رویداد مردمی عفاف و حجاب در شهر بجنورد، اظهار کرد: این رویداد مردمی با حضور برخی از تولیدکنندگان و فعالان عرصه عفاف و حجاب شهرستان بجنورد و به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا برگزار می‌شود. 

وی از مشارکت بیش از ۲۰ تولیدکننده و فعال عرصه عفاف و حجاب در این برنامه خبر داد و گفت: این رویداد با حضور فعالان بومی و تولیدکنندگان بجنوردی برگزار می‌شود و طی ۳ روز علاقه‌مندان می‌توانند به بازدید رویداد عفاف و حجاب بجنورد بپردازند.

دبیر نخستین رویداد مردمی عفاف و حجاب بجنورد همچنین با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف و نهاد‌های انقلابی در اجرای این برنامه افزود: بنیاد تعاون بسیج، هلال احمر، بسیج جامعه زنان و همچنین سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی نیز در برگزاری این رویداد مردمی همکاری و مشارکت دارند. 

قربانی با اشاره به زمان و محل برگزاری این رویداد گفت: نخستین رویداد مردمی عفاف و حجاب بجنورد در روز ۱۱ دی ماه افتتاح می‌شود و به مدت ۳ روز در محل تالار هلال احمر بجنورد واقع در میدان خرمشهر ادامه پیدا می‌کند.

وی با دعوت از تمامی علاقه‌مندان به خصوص بانوان بجنوردی برای حضور در این رویداد تصریح کرد: عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب اعم از چادر مشکی، چادر رنگی، ملزومات حجاب و وسایل تزئینی در این عرصه بخشی از محصولات عرضه شده در این رویداد خواهد بود. 

دبیر نخستین رویداد مردمی عفاف و حجاب بجنورد در انتها با تاکید به ارائه تخفیفات گسترده در عرضه محصولات گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در این رویداد از تخفیف‌های ارائه شده بر روی محصولات عرضه شده استفاده کنند.

وی ادامه داد: همچنین مجموعه آماده عقد قرارداد با سازمان‌های مختلف جهت تامین البسه حجاب و همچنین همکاری در حوزه کالای حجاب است.

قربانی در انتها از برگزاری این رویداد در شهرستان‌های دیگر خراسان‌شمالی نیز خبر داد و گفت: با توجه به درخواست سایر شهرستان‌های خراسان شمالی برای میزبانی از این رویداد مردمی، برنامه‌ریزی برای حضور و ارائه محصولات نیز در نقاط مختلف استان در حال انجام است.

برچسب ها: مد و لباس ، حجاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.